Dat maakt echt niet uit hoe die bevestigd is aan het horloge, ik zou ongeacht hoe het logo zit de lange kant aan de 6u zijde monteren om geen zicht te hebben op het puntje, zo werkt dat met een normale gespmontage ook.
Stijlvol ![]()
En een XS band kopen ?
Ik heb nu een S. Had ik die verkoper bij Breitling laten doen was het een M ![]()
Nog kleiner dan een S zou niet gaan, dan krijg je het einde niet onder die lus en hangt dat los ipv tegen de band.
Ik snap ook echt het nut niet van die nieuwe vouwsluiting? Althans, ik dacht altijd dat het was zodat je geen doorn/gesp meer had, een mooie gladde ronding (dus ook geen ‘verdikking’ onder je pols) en dat er geen stukje meer uitsteekt waar je ergens mee achter kan blijven haken.
Praktisch en strakker afgewerkt uiterlijk.
Dit:
Versus
Dit:
Prachtige band, welk merk is deze en waar komt deze vandaan? ![]()
Hij is weer terug. Inmiddels een week gedragen. Loopt een stuk netter. Bijpassende schoenen aan en gaan!
Gevonden, bedankt ![]()
Ze hebben dit gedaan zodat je 1 vouwsluiting kunt gebruiken voor zowel leer als rubber op je horloge …
Persoonlijk vind ik de rubberbanden die je op maat moet maken met fijn verstelling fijner ….
Maar goed, alle banden die ik op maat heb gemaakt voor mijn vrouw kan ik niet meer gebruiken omdat ze te kort zijn.
Dat probleem heb je bij de nieuwe optie niet , omdat je die vouwsluiting op de gesp kunt verstellen.
Da’s mooi ![]()
Ik heb nog niks gehoord.
Zag in de Postnl app dat er maar liefst 2 brieven van Pertijs onderweg zijn…
Meestal krijg ik een gereed melding per mail dus even afwachten nog.
Ik hoop hem overigens wel voor de Kerstdagen terug om de pols te kunnen slingeren…