Breitling Only Deel IX

Vers terug van een full-spa treatment. Kwam hier wel in een simpele zwarte Breitling service case. En dus niet zomaar in een plastieken zakje.

23 likes

Net bericht gekregen dat mijn Airborne klaar ligt.
a1251
Best snel hoor, 4 weken na goedkeuring van de prijsopgave !

3 likes

Zoals al eerder gemeld, een betaalde reparatie komt in een Breitling Service box en een garantie afhandeling in een plastic etuitje.

2 likes

Mijn Navitimer ging voor garantie naar Zwitserland en die kwam wel in een travel case terug :thinking:

:clap:

1 like

Zo toch meer mijn ding :sunglasses: maar dat is het mooie aan de hobby natuurlijk.

22 likes

22 likes

Misschien reparaties vanuit CH altijd in een box …… of de AD waar je ‘m ophaalde heeft ‘m in een Breitling Service box gedaan ?

1 like

24 likes

De Airborne na een full service weer om de pols.
Nu eens kijken naar een stalen band voor de Chronomat, dus een Pilot band.
Punt is dat er daar ook weer een hoop verschillende van zijn, maar ik dacht dat hier de 375A op hoort, iemand meer info?

18 likes

Ook al snel opgehaald! Lekker hoor! Geniet ervan.

1 like

Inderdaad, kon niet wachten.
Komt ook omdat dit mijn favoriet uit de “collectie” is :muscle:

2 likes

Even een middagwissel.

18 likes

Zal toch makkelijk te vinden zijn o.b.v. modelnummer op de achterkant van de kast i.c.m. (foto)info op internet?

1 like

Zwager kwam langs met een oudje om zijn pols. Heeft flink geleefd maar dat misstaat hem niet.

17 likes

Blijft gaaf met utc

17 likes

Zoals jullie weten heb ik wel smaak maar geen kennis :laughing:

Ala ik de Chronomat B01 handmatig opwind, begint de rotor als een gek mee te draaien. Dit doet mijn Navitimer B01 niet…

Is dit normaal, of is er na 1,5 jaar al onderhoud nodig…

Alsvast bedankt voor jullie reacties!!!

Dit is hem⤵️

15 likes

nee is niet normaal

1 like

Bedankt!!

Ik breng hem naar :sheep:&:lemon:

1 like