Wat vinden we van diamanten?
Rose word wel geaccepteerd denk ik
De a38022. Vanochtend een NA topic geschreven.
Zo hoort hij te zijn!
Linkje?
Reeds verkocht
Perfectie op de gevoelige plaat vastgelegd
Vanavond toch eindelijk naar Kopmels gereden. Ik kon de Blackbird 44 (occasion) niet loslaten en ben gaan passen.
Een mooi horloge waarvan de band niet meer bruikbaar was. Ze hebben daar een blauwe militairy calfskin opgezet maar ik had uiteraard vrije keuze voor een andere band. Al staat deze combi best mooi moet ik zeggen. Maar ondanks dat het horloge maar door mijn hoofd bleef spoken zaten er rond de rand wel wat beschadigingen. De perfectionist in mij kan dat niet loslaten en dan weet ik dat ik me ga/blijf ergeren en dat vind ik zonde. Zeker wel een horloge wat een toekomstige aankoop zou kunnen zijn, maar niet deze occasion.
Next de SuperOcean 44 in blauw. Het horloge wat absoluut een goede kanshebber zou kunnen zijn, dacht ik. Echter eenmaal om de pols vond ik hem toch wat zwaar en had ik er totaal geen klik mee. Een blauwe SuperOcean 44 gaat hem dus niet worden.
De nieuwe SuperOcean 42! Ik was hier ook erg nieuwsgierig naar maar deze viel al snel af. Ondanks dat het een erg mooi horloge is de korte lug-to-lug gewoon niet geschikt voor mijn pols.
Tja wat moet je dan nog. Ik wist het even niet meer. De verkoper melde mij dat hij nog een mooie zwarte (als nieuwe) SuperOcean 44 op rubber met vouwsluiting binnen heeft gekregen. Deze is 8 maanden oud en in nieuwstaat. Toen deze er bij werd gepakt paste deze als gegoten, de vorige eigenaar heeft blijkbaar dezelfde polsmaat als ik. Ik heb besloten er een nachtje over te gaan slapen en wellicht hak ik vanavond/vannacht/morgen de knoop wel door.
Onderweg terug naar de auto mijn vrouw gebeld en de foto’s gestuurd. Lang verhaal kort, ik ben omgedraaid, heb een mooie deal gemaakt en ben nu weer de gelukkige eigenaar van een zwarte SuperOcean 44 op rubber met vouwsluiting. Ooit heb ik een Abyss 44 gehad met gele details en altijd spijt gehad dat ik hem weg heb gedaan. Ik heb met deze aankoop zo’n enorme klik dat dit wel een blijvertje moet zijn
Snap ik ook wel. Die staat het mooiste op jouw pols. Gefeliciteerd
Van harte gefeliciteerd, staat je erg goed!!!
Alhoewel ik (nog) geen fan ben van de nieuwe SO 42 vind ik die jou ook wel erg goed staan!
Dankjewel!
De korte lug-to-lug is erg wennen. Ze hadden helaas geen 44mm versie om te passen. Maar ik had er ook niet zo heel veel gevoel mee ondanks dat ik hem steeds mooier begin te vinden.
Erg jammer! Maar als hij de staat zou zijn zoals jij hem hebt dan was het een no-brainer geweest. Maar komt vast nog wel een keer. Voorlopig heb ik rust.