Dit idee heb je dus 18 dagen vol gehouden
Ik ben benieuwd wat je op 25 februari roept…
Maar ik snap je wel…. Zoveel moois echt f*cking moeilijk en verleidelijk
Dit idee heb je dus 18 dagen vol gehouden
Ik ben benieuwd wat je op 25 februari roept…
Maar ik snap je wel…. Zoveel moois echt f*cking moeilijk en verleidelijk
True story! De Avenger 43 is ook gewoon mooi door zijn eenvoud. Maar wat je zegt, zoveel moois is echt f*cking moeilijk. En de 45 Chrono vind ik persoonlijk wel de ultieme Breitling en het aanbod om in te ruilen was eigenlijk niet te weigeren.
Ik heb mijn vrouw overigens moeten beloven dat het nu echt klaar is. Ze klaagt gelukkig niet omdat ik mijn horloge uit het groene gedeelte voor list heb gekocht en voor het dubbele verkocht (ja dat was een investering).
Even voorstellen.
Mijn naam is Philip. 40 jaar en al 15 jaar in bezit van een Breitling Colt 500mtr.
Tussen door meerder Breitlings er naast gehad maar door andere verplichtingen een deel verkocht maar de Colt gaat nooit meer weg.
Vorig jaar netjes een grote beurt gehad bij Paul van Zeeland.
Heb naast mijn Breitling ook nog een kleine collectie Seiko’s en een Tudor.
Hieronder wat fotos van mijn Colt en wat exen.
Mooie topic. Met veel plezier alles zitten lezen.
Welkom Philip , zitten een paar leuke exen tussen en die Colt is natuurlijk heel gaaf
Thanks.
Dit een een deel van mijn exen, maar de Colt is mijn eerst “echte” Zwitserse en blijft tot mijn dood en hopelijk wil mijn zoon hem dan dragen. De Tudor Prince Date gaat naar mijn dochter.
Soort familie traditie.
Deze is van mijn overgroot vader en zal nooit de familie verlaten.
Welkom Philip!!! Staan een paar mooie tussen. Maar de Cot blijft de beste😉
Welkom Philip
En veel plezier hier op het forum… en ik hoop dat je diepen zakken hebt want er komt zoveel moois voorbij…
Geen diepe zakken maar wel de wil om er voor te sparen en hobbys mogen geld kosten✌🏻
Lekker Bas.
Inderdaad lijkt de Quartz colt groter….
Misschien moet ik die ook eens passen
Helemaal met je eens
Zo ziet het eruit als je Breitling B50 of B55 opnieuwe geflashed moet worden bij Breitling. Foto van alweer enkele jaren geleden in Lijnden.
Goede keuze hoor, alvast proficiat
In het kader van geflashed worden, speel ik even de rol van onwetende. Wat the # is een horloge flashen??