Inderdaad, wat is ie gaaf
In de ana-digi horloges van Breitling zit software die alle functionaliteit voor het horloge verzorgt (Chrono, Timer, etc.). Zo nu en dan moet deze software worden geupdate (om fouten uit de software te halen). Dat updaten doe je met flashen. De software versie in het horloge wordt dan vervangen door een nieuwere versie van de software zodat deze weer goed functioneerd en fouten verholpen zijn.
Soms loopt een horloge helemaal vast en doet hij helemaal niets meer (komt voor B50 en B55). Dat noemen ze ook wel ‘gebricked’. Met flashen krijg je hem dan weer werkend.
Mooi was ie he…
Beste Breitling liefhebbers,
Ik heb een vraag en hoop op jullie hulp.
Ik ben de keuze aan het maken tussen een
806 navitimer van vóór 1960
Of een Breitling 806 1958 re edition uit 2020
De prijzen zijn nagenoeg gelijk. De re edition heeft box and papers.
Welke zouden jullie doen en waarom?
De te-edition
Herstel, de re-edition. Een prachtige hommage en dichtbij t origineel. En de zekerheid van een nieuw uurwerk en full set.
Ik ben persoonlijk niet van de echte vintage horloges dus ik zou voor de re-edition gaan
Zonder twijfel de re edition, alleen al omdat ik die mooier vind. en het is een complete set. degene van voor 1960 ziet er ook zo oud uit beetje versleten zelfs…
En Breitling moet toch een beetje bling hebben
Zou met trots de re edition dragen, die andere zou ik verbergen als ik hem zou dragen
succes met de keuze …
Het nieuwe uurwerk van de 1959 re-edition uit 2019 is mijn keuze, geeft me toch een veiliger gevoel qua service in de toekomst.
Re-edition zonder twijfel. Je weet nooit wat je met die vintage in handen krijgt.
Zeer fraai!! Mooiste uitvoering in mijn optiek.
Leuke korting als je er naar op zoek bent
Waarvoor mijn dank, net als mijn Tesla dus alleen dan noemen ze het een over the air update.
Ah heerlijk horloge, ik twijfel nu toch weer. Of nog doorsparen voor een Rolex, of toch direct voor deze gaan…help!
Breitling all the way en zou zonde zijn om door te sparen voor een rolex, dan moet je ook je gebr naam ineens veranderen