Breitling Only Deel VI

:joy: zul je mij niet op betrappen. Een Echte Vol Gouden bedoel ik daarmee. Ik heb alleen stalen modellen van Breitling.

Ik lees hier nog niet zolang mee. :woozy_face:

1 like

En nog nepper dan Beverwijk

Blijft een leuke klatser ondanks dat deze veel te weinig polstijd krijgt :sunglasses:

19 likes

Die is lekker…druk…(het uurwerk)…:ok_hand:

Mirage heeft een hele mooie Breitling superOcean in het goud.
Zo mooi dat ik af en toe terug scroll om de plaatjes te zien :ok_hand::stuck_out_tongue:

Die is intens mooi!!

Ja deze bedoelde ik inderdaad.
Echt waanzinnig mooi exemplaar.

Ben trouwens ook nog steeds erg tevreden met het goedkope familielid :sunglasses:

17 likes

Ik ook met de tool watch versie :facepunch:t2:

15 likes

Vandaag deze gele rakker weer eens op staal :sunglasses:

18 likes

Gaaf! Gefeliciteerd :sunglasses:

1 like

17 likes

Crosspost

16 likes

Blijft een matchmadeinheaven op rubber.

20 likes

20 likes

ter info :roll_eyes:
https://www.vinted.be/items/3617317827-boucle-deployante-20mm-pour-bracelet-en-caoutchouc?referrer=catalog

1 like

Ik heb van mijn Breitling Navitimer leren band nog zo’n originele vlindersluiting, wellicht zoek je zoiets? Namelijk geen idee waar de DLC voorstaat 🫣.
Mijn Navitimer staat op staal en komt niet meer terug op leer.

Ik merkte de afgelopen dagen dat de canvas band toch (nog) niet echt je-van-het is voor mij.
Rubber vind ik toch fijner.

Daarom nu de swap naar Ti. Draagt eigenlijk net zo lichtgewicht als het rubber met z’n dikke degelijke vouwsluiting. Heb ze niet gewogen, maar het verschil voelt zo op de pols zo minimaal dat ik zelfs geneigd ben de Ti band als de lichtste aan te wijzen!

Plaatjes erbij.

18 likes

DLC staat voor
Diamond Like Carbon

Diamond Like Carbon (DLC) betekent letterlijk diamantachtige koolstof en heeft betrekking op deklagen die een hardheid tot 3.000 Vickers kunnen bereiken. Ter vergelijking: gips, dat met een vingernagel kan worden bekrast, haalt bij een hardheidstest een waarde van 36 Vickers, een diamant een waarde van 10.060 Vickers. Oppervlakken met een DLC-coating hebben dus een aanzienlijk hogere hardheidsgraad en zijn daardoor beter beschermd tegen slijtage.