Ja, ik had al op Google gekeken maar kom dan nog steeds bij of de hoogglans zwarte versies uit maar ook de chroom/-staal versie zoals de mijne .
Ach ik hoor het vanzelf die vlindersluiting is in ieder geval beschikbaar.
Maar toch te koop?
Dat met Canvas heb ik ook, niet zo prettig als rubber
Maar de Aerospace op titanium draagt het fijnst en staat ook het mooist
Rubber vind ik zelf ook het fijnste! En dat terwijl ik van de oude stinkende rubber banden van Breitling niets moest hebben. Werd daar echt onpasselijk van. Tegenwoordig stinken ze niet meer en wil ik niet anders meer.
Zo’n fantastisch horloge. Dit wordt mijn volgende Breitling denk ik:)
Dank je.
Er staat een zgan te koop met blauwe plaat en Red Arrows logo, moet je van houden natuurlijk. (Wel stevig aan de prijs vind ik).
Ben er ook nog steeds gek op. Snap ook niet meer hoe ik hem ooit al eens eerder heb gehad, er net zo blij mee was als nu en ook weer net zo gemakkelijk heb weggedaan?
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat stiekem wél; ingeruild op m’n eerste Rolex en was helemaal verblind daarop. Flipperitus maximalus. DJ is ook alweer weg en ben alweer 3 Breitlings verder….
Hoe mooi of leuk, er is altijd weer wat anders om uit te proberen in deze dynamische hobby …
Zo is dat, op naar de volgende
Elke keer dat ik hem draag loop ik met een smile rond e dat al bijna 3 jaar
Ja, hoezo Breitling verslaafd.
Heb nu 2 Chronomat’s en een navitimer incoming en ben nu al aan het rondneuzen wat de volgende zou kunnen zijn.
Hoewel ik altijd tegen een quartz horloge was neig ik er nu ineens wel naar, lekker grab and go, best handig eigenlijk
Mooi , gefeliciteerd
Thanks! Ik bedoel de vouwsluiting in de donkere (DLC) kleur, die zwart/antracietgrijs kleur van breitling
Heel gaaf!
Heeft deze een dichte of display caseback?
Ik heb hier zonet een filmpje van bekeken, nog best lastig in te stellen
Wat bedoel je precies? De tijd instellen en digitaal synchroon laten lopen met analoog?