Breitling Only Deel VI

Gaaf en zeker ook die sharkskin band!!

1 like

Dit is de achterkant.

19 likes

PRACHTIG!!!

1 like

Prachtig!
De ex van Jurtz dus?

De datum bijvoorbeeld

Vanaf 1:18…

1 like

Vind de nieuwe ook wel leuk met safir achterkant.

Wat ik wel raar vind dat ze nieuw 19000 kosten en op chrono 24 voor 15000 te koop staan.

Ah, dat is een véél duidelijker filmpje.
Bedankt, je weet maar nooit hé :wink:

1 like

Goedkoopste in de EU is €17.337. Dat is toch niet vreemd?

98% van de horloges kan onder list gekocht worden

image
who buys at list

1 like

Verkondig dát maar eens bij het Rolex gedeelte…🫣

Ik blijf bij mijn mening.

De vraag is koop je dan bij de AD voor list prijs of koop je op chrono 24 voor paar duizend minder

Ps volg ook Rolex en denk dat het daar nu ook al soms onder list prijs komt

Uhm, de grootste kortingen kreeg ik nieuw in de winkel. Gewoon slim inkopen.

1 like

Ja idd

1 like

Ik heb het met mijn laatste Breitling geprobeerd. Diverse winkels kwamen niet boven de 15% uit. Breitling Store gaf alleen een watchwinder. Uiteindelijk online -30%.

1 like

Dat zijn ook mijn ervaringen. Op een wat duurder horloge is dat nog steeds een prijzige AD-ervaring.

Stap daardoor eigenlijk ook nooit een juwelier binnen wat ergens weer zonde is. Door het internet ontneem je ze eigenlijk al de kans, maar de keren dat ik een AD binnenliep hadden ze genoeg te doen. Als ik ga weet ik al wat ik wil en draait het dus eigenlijk alleen maar om de prijs. Dan sta je binnen 15 minuten weer buiten.

1 like

Ik heb 2 Breitlings bij Kopmels in Doetinchem gekocht. Buiten dat ik een leuke, voor mij acceptabele, korting heb gekregen is aftersales ook wat waard. Zo had ik speling op de vouwsluiting van mijn SuperOcean en Breitling vond deze speling acceptabel. Ik vond dat zelf niet en Kopmels eigenlijk ook niet. Zonder discussie is deze gewoon omgeruild en dat vind ik ook wat waard.

7 likes

Groene rubber band staat hem erg lekker

23 likes

Er komt een nieuwe Avenger…