België Lanaken. Bij Maastricht.
Ik trap een open deur in als ik zeg dat de Schneider-periode enorm belangrijk was voor het overleven van Breitling. Maar ik ben in het algemeen erg blij met de richting van Breitling onder Kern.
Breitling DNA yammie!!
Zou idd een B09 kunnen zijn. Maar die stijl pushers hebben ze enkel op de premier. En dat is nu een model dat ze beter niet teveel aan aanpassen.
Ik ben 100% Schneider fan, op en top Breitling. Wat Kern vind ik minder, veel te veilig en meer een allemansvriend.
Hier andersom. Doe mij maar lekker weer de Schneider Era modellen. Die eenheidsworst van Kern ben ik wel een beetje zat. Ik zie alleen maar kleurtjes en meer van hetzelfde.
Maar ja, de investeerders moeten terug betaald worden dus spelen op zeker en volume draaien.
Was jij erbij dan ??
Eerst moet ik begrijpend leren lezen.
Dan moet ik mij anders kleden als ik toevallig even bij een juwelier binnen spring
Je moet niks. Ik geef er niks om wat jij doet. Je klaagt over een dealer en dat is te verklaren naar mijn mening.
Ja, want als je door de stad loopt, dan moet je een jasje en een dasje aan omdat je misschien wel een juwelier binnen zou kunnen lopen? Wat een onzin, ze moeten iedereen gelijk behandelen, hoe je er ook uitziet.
En retailmedewerkers, met hun aalmoezensalaris, die hebben de minste reden om uit de hoogte te doen tegenover een potentiële klant. In andere landen zie je dat trouwens een stuk minder, hier voelen mensen die net boven minimumloon verdienen zich beter dan hun klanten
Ik denk de nieuwe Aerospace
Ook een beetje wishful thinking
Die is verlaat naar volgend jaar heb ik uit betrouwbare bron.
Dit is de nieuwe Avenger
Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe. Geen sneak previews gezien ergens?
Ik klaag niet
Een medeforum lid vroeg mij of dat een goede zaak was.
Ik heb daar een fatsoenlijk antwoord op gegeven, zonder de betreffende winkel tot de grond toe af te branden.
Ik kom nu eenmaal liever bij een AD of GD waar je normaal behandeld wordt en daar leg ik mijn centjes liever op de toonbank.
Ik hoop overigens dat dit topic (niet als bij vele andere topics) een respectvol topic blijft…
Dat zou fijn zijn. Er zijn al een hoop leuke topics ontsierd, ondanks dat die over “verfijndere” merken gingen
Je hebt mijn respect.
Hier is wellicht al meer te zien
Ik denk aan een nieuwe Avenger met deze big crown
Ik ook! Hoorde laatst al bij de AD dat er plannen voor een nieuwe Avenger waren. Dus zou me ook niets verbazen.
Ben wel benieuwd, ben wel een fan van de Avenger modellen.