Heb de stalen band ook terug, maar moet ingekort worden.
Heb zelf gebrobeert maar is niet te doen.
Vlechtwerk!!!
Kan iemand helpen??
Het is even puzzelen inderdaad, maar uiteindelijk moet het passen.
Youtube al geraadpleegd,
Heerlijk deze frisse Breitling, dit is mijn eerste aangekochte horloge in 2018. Sinds die tijd ben ik verslaafd aan horloges. Overigens, deze staat nu in het blauwe deel. los daarvan ben ik van mening dat dit een van de mooiere Superoceans die gemaakt zijn tot nu toe. Eens…?
Niet normaal:joy:
Eerlijk gezegd niet mee eens. De oudere modellen waren meer ‘Breitling’. Juist dit model vind ik het minst op een Breitling lijken. Viel me vanaf het begin dat ze uit kwamen al op. Weet ook niet precies wat het is, maar de bezel ziet er vrij algemeen uit, net als de wijzerplaat en de band geeft ook al geen Breitling aha erlebnis…
Op de een of andere manier moet ik telkens aan een Oris Aquis denken als ik deze uitvoering van de SO zie?
Sorry niet lullig bedoeld. En is ook maar mijn mening hè, die is evenveel waard als de jouwe!
Over smaak valt niet te twisten, dus ja jouw mening telt.
Plaatje!! Erg mooie horloge
Dank u!
Breitling Superocean in de categorie blauw met rubber ? Een onsje goud en nog een flinke schep extra Breitling-DNA er bovenop brengt me dan toch wel bij deze uitvoering van de Superocean
Ook heel mooi,
… of is het Schneider-DNA?
Goed punt!
Nieuwe Premier?
Van een klant? Als ondernemer ja, maar ook een boer met klompen dient met dezelfde egards te worden behandeld
Waar kom je vandaan