Het is niet alleen van Baal die dit doet hoor. Ik denk dat als een AD een band besteld ze hem niet zo aangeleverd krijgen als wij particulieren. Laatst bij Kopmels ook een rubber band besteld, toen ik hem op kwam halen zat hij ook gewoon in een plastic zakje. Toen dacht ik, ik bestel voortaan wel bij Breitling zelf. Kan ik en lekker thuisblijven wachten, en ik heb pushpennen en een pouch erbij.
Inderdaad en zo denk ik er ook over
Inderdaad, in Breda (ehhh de house) zelfde verhaal, in een plastic zakje zonder pennen.
Later een military besteld bij Breitling en kwam netjes in een klein doosje, en er zat een pouche bij
Is dat een beetje goede zaak die House of Pertijs?
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
Ik kwam er eens binnen in een oude spijkerbroek en een T-shirt met een openhangend hemd erover waarbij de bewaker mij eens goed opnam. Geen probleem hoor, maar toen ik naar een bepaalde Tudor vroeg kreeg ik een boek in mijn handen gedrukt en weg was de juffrouw weer. Een paar horloges passen onder het genot van een bak koffie was er niet bij.
Ik voelde me daar niet prettig, maar dat is een persoonlijk gevoel natuurlijk…
Ik heb prettigere ervaringen met Pijnenburg in Tilburg
Niet lullig bedoeld en just asking, maar vroeg me ineens af of je ook al wel weet dat je de Aerospace de tijd kan laten ‘voorlezen’?
Ik vermoed omdat het uitontwikkeld was en geen modificaties meer nodig had voor het doel waarvoor het ontworpen is of technisch beter te maken. Op een gegeven moment is het dan klaar.
(Tenzij je er bijvoorbeeld een smartwatch van zou willen maken, maar dan praat je alweer over een totaal ander product.)
Wat mis jij er bijvoorbeeld nog aan dan?
Technisch zal het ook wel uitontwikkeld zijn en viel r niet veel meer te verbeteren. Althans niet wat de kosten daarvoor weer rechtvaardigt.
Een broodrooster bijvoorbeeld, is ook al jaren technisch uitontwikkeld voor zijn specifieke doel.
Goeie keuze
Als je het mij vraagt dan heb je dat zelf een beetje uitgelokt. Een beetje representatief zijn is best normaal. Smart casual of business smart is in het algemeen niet vreemd.
Vraagje welke tools gebruiken jullie om een breitling band te verwisselen? Dus om die spingbars in te drukken bedoel ik dan.
Ik sta nu telkens te kloten met een tapasprikker…
Ik ben het deels met je eens maar don’t judge a book by its cover en iedereen verdient respect
Maar het is gewoon een winkel! Weliswaar met pretenties, maar meer niet.
Bergeon tool inderdaad zoals mhoutman aangeeft.
Maar elke goede 2-puntige tool moet het klusje kunnen doen hoor.
In van die 100-delige micro gereedschapssetjes zit vaak ook wel een goede kandidaat.
Zelf gebruik ik altijd de Bergeon tool met aan de ene kant de tweetand en aan de andere kant een dunne lange pin.
Thanks ik ga even Bergeon shoppen denk ik
Met je eens. Het is nou eenmaal zo dat een beetje representatief gewenst is. Niet mijn idee.
Niet met pretenties, beetje zoute woordkeus. Een zelf respecterende juwelier is nou eenmaal gewoon netjes. In omgang, kleding en inrichting.
6825 werkt het beste bij Breitling ivm de langere poten, de springbars zitten vrij diep in de band. De poten van de 6825 zijn ook dikker en passen niet in een rlx band. De 7825 in pincet vorm heeft kortere en dunnere poten en werkt beter voor rlx.