Wat?
Er zit een bepaalde rubber geur aan waar ik blijkbaar gevoelig voor ben. Ik kon die band daarom niet fatsoenlijk dragen. Zal meer aan mij liggen dan aan een ander hoor.
Tegenwoordig hebben de Breitling banden een andere samenstelling en heb ik er geen last van.
Oris doet dat ook. Is om de geur van natuurrubber te maskeren. Of het er nu echt beter op wordt…
Ik denk dat dat komt omdat het een outlet model is en de standaard band al wat droger is.
Anyway, staat hem goed hoor!
Bandje in ook ietsjes dunner.
Ziet er goed uit !
Zoals hierboven omschreven ontving ik vandaag mijn bij breitling bestelde bandje, dit was zonder extra kosten inclusief foedraal en spingbars. Zaterdag besteld en dinsdag geleverd. Goed geregeld dus!
De springbars horen gewoon bij de band geleverd te worden.
Uitgaande van hetzelfde horloge zit er verschil tussen de pennen voor de stalen en de rubberen / leren band.
Bij mij exact zo. Gewoon bij Breitling bestellen.
Via de Breitling site zitten ze er altijd bij, en dan krijg je er ook nog een mooie pouch bij.
Ik heb er al meerdere liggen hier
Eigenlijk moet je Van Baal ermee confronteren en kijken wat ze zeggen. Ben benieuwd wat hun antwoord is én wat breitling NL hiervan vindt als ze dit horen!
Overigens heb ik wel erg goede ervaringen met Van Baal