Dit is dus ook zo verleidelijk , maar iemand hier merkte al wel vrij terecht op dat het dan een iets te rode bedoeling wordt…
Dat is het met deze wijzerplaat toch al. Gewoon durven! Zou er volgens mij prima uitzien. Wellicht niet om dagelijks te dragen. Maar ik neem aan dat dat toch al niet het geval was.
Overweeg om ter afwisseling een rubber band voor mijn Chronomat aan te schaffen. Is het beste om deze gewoon rechtsstreeks via Breitling.com te bestellen?
En welke sluiting raden jullie dan aan?
Ja gewoon bij Breitling zelf bestellen. Dan krijg je er een pouch en bandpennen bij. Iets wat bij AD’s nog wel eens wordt vergeten.
De vouwsluiting is echt geweldig.
In Zeist?
Een blauwe diver pro zal wel goed staan denk ik.
En een vouwsluiting is natuurlijk top maar peperduur. Een band met gesp/pin is volgens mij iets van €175,- en een vouwsluiting over de €500,- als ik me niet vergis…
Mijn “grail band” is ook een rubberen net vouwsluiting in DLC zwart. Misschien na mijn 13e maand aanschaffen.
Inderdaad…€290,-.voor de vouwsluiting en nog een €75,- voor de band.
Bij Van Baal kost de vouwsluiting overigens €350,- aaaahhhh!!
Ik heb de Avenger vouwsluiting, deze is hetzelfde als die voor de rubber band die je hierboven laat zien. Alleen zit daar een andere buckle op. Echt een heerlijke vouwsluiting en ik zou niet anders meer willen.
Die van de Avenger is hetzelfde als die van de Chronomat rubber band, alleen de buckle is anders:
(prijs is incl. band)
Dat ligt eraan welke. Die voor de Avenger heb ik 270 voor betaald, die kost nu 290. Die voor een rubber Diver Pro band koste toen 350, nu 380.
Nog duurder dus je hebt wel een gave sluiting die bedoel ik, maar dan in DLC black. Toch nog even doorsparen…
Op de site van breitling zelf kan ik de vouwsluiting DLC blacksteel voor de breitling SO nergens vinden.
Vandaag komt als het goed is wel mijn herritage SO band binnen, besteld bij breitling zelf en die komt op mijn SO waar nu de diver pro band, met breitling tekst, op zit.
Als je een band in je winkelwagentje klikt dan krijg je de optie een sluiting erbij te kopen. De band die ik heb aangeklikt is 75 euro, dan weet je wat de sluiting los kost. Een losse sluiting is overigens bij de AD te koop (of te bestellen) voor dezelfde prijs.
Ik ben benieuwd hoe dat staat! Zit zelf ook te twijfelen die band te bestellen voor mijn SuperOcean.
De lekkerste band in horloge wereld.
Elke euro waard.
Overigens wel met de oude tekstloze band. Speciaal naar gezocht daar ze niet meer gemaakt worden.
Die heb ik op mijn vorige SuperOcean ook gehad. Ik werd onpasselijk van de geur van die band. Gelukkig hebben ze dat “geur probleem” opgelost met de nieuwe typen rubber banden. Sindsdien echt heerlijk en draag ik mijn SuperOcean alleen nog maar op rubber (heb ook de stalen band).