Breitling Only Deel VI

Ben benieuwd of het ook zo in een internationale brochure staat. :thinking:

3 likes

Deze NL prijslijst zal gedrukt zijn door de toenmalige Breitling importeur Koster & Zn.

1 like

Dan vermoed ik dat daar een Metallica fan werkte als vertaler.

4 likes

14 likes

Ik vermoed van wel. Het is een blauwe Metallic/ Mica kleur. Heeft denk ik niks met de band te maken als je dat bedoeld.:grinning:

1 like

Nee, in de internationale brochure gebruiken ze heel simpel de benaming "Blue Dial " en komt Metallica niet voor.

3 likes

Topper!

13 likes

Heeft iemand enig idee waar deze te vinden is en in welke prijsklasse ? :thinking: :roll_eyes:

bb

Bij een Breitling AD of op de Breitling website ?

Nope :confused: mijn AD niet en ook niet op de net, zou toch eerst willen weten wat kost zoiets :laughing:

Dan je AD morgen even bellen ? Kunnen ze informeren bij Breitling.

:sweat_smile:

ook in frans :love_you_gesture:

1 like

Is Koster niet voor meerdere landen het ‘hoofdkantoor’, en wellicht meerdere vertalingen gedaan door Amber?:thinking:

Bij een beetje AD moet je deze gewoon kunnen bestellen. Ik heb laatst een brushed versie gekocht daar. Die was 270 euro, de PVD versie zal wel een flink stuk duurder zijn.

Online kun je (nog) geen vouwsluiting van dit type bestellen.

Heerlijk ding!

1 like

Bij mijn AD lukt het niet…en online is niet te vinden…ook niet te vinden op Chrono of andere bekende sites…
Zal verder zoeken, is toch geen haast

breitling amsterdam geprobeerd??

Nee, Koster was alleen importeur voor NL en ze zijn al jaren geen importeur meer.

Dit is een prijslijst en geen brochure.
In de internationale brochure gebruiken ze Blue…

1 like