euh…beetje te ver voor mij… ben in de zuid van het zuid
Morgen mailen … bellen … ?
ik ben ook van limburg
had gebeld en werd geregeld top service,en kreeg ook nog de sluiting en pushpins gratis erbij
Bij wie?
Los van alle aannames wordt ik als Breitling bezitter regelmatig gedegradeerd in de rest van dit forum tot boze blanke man die dagelijks de muren stuct en binnenkort bouwvak heeft. Niks ten nadeel van deze beroepsgroep, maar stigmatiserend is het wel. zelf ben ik zzp’er die achter z’n bureau zit en leidinggevende coached, ben ik heel benieuwd welke inkomstenbronnen u als Breitlingbezitter heeft? Dit alleen maar om voor eens en altijd het stigma en de aannames eens van een ander daglicht te bezien?
Welk beroep oefen jij uit?
Ja toch. Ze zijn online op de Breitling website te vinden als je eerst een geschikte band selecteert in de winkelmand. Vervolgens worden de geschikte doorn en vouwsluitingen getoond met bijbehorende bestelnummers en prijzen.
Haha ook bijna bouwvak
Gedeelde ex
He verdorie…
Klopt……
Maar ik ben ook zzper deels in de carrosserie bouw deels in de vloerisolatie en was timmerman. Maar ben ook ambtenaar geweest en nog 10 beroepen.
Gibobouwer ZZP’er … bouwvak over 2 weken
Gezien de reacties lijkt mij het vooroordeel wel bevestigd
I rest my case…
Ik zit ook gewoon aan een bureau in loondienst hoor dus het valt mij best mee.
Zou voor met de canvas military te gebruiken
Kan ook niet vind welke band is voor geschikte op de site
Ook ik zit het grootste deel van de dag achter een bureau als verantwoordelijke voor de aftersales bij een vestiging van een autodealer.
Leidinggevende van 15 man. Maar als het nodig is spring ik uiteraard ook bij op het magazijn of de receptie.
Nog 3 weken te gaan…
…en dan bouwvak…