Breitling Only Deel VI

Ik denk dat Breitling gewoon een wat stoerder imago heeft en dus prima bij b.v bouwvakkers past.
Al kunnen bepaalde modellen ( Navitimer , Premier) weer prima onder een nette outfit.
Ik moet er zelf niet aan denken om met een 36mm prutsdingetje om mijn pols te lopen :slightly_smiling_face:

3 likes

18 likes

John van den Heuvel draagt ook Breitling (sterker nog is bijkans mr. Breitling) en heeft géén beroep welke gebonden is aan de bouwvak…

1 like

Maar is wel een redelijk stoere kerel💪🏻

2 likes

Idd. Kan me hem ook wel inbeelden met een gele helm op, op een bouwplaats vrijdagsmiddags met een knalpotje in de handen… :smiley:

2 likes

:flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

3 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Directie middelgroot adviesbureau. Dus lekker achter het bureau of stuur :slight_smile:

1 like

Dat is bij dit type sluiting niet het geval. Been there, done that! Ik heb het nagevraagd bij Breitling, die verwezen me naar de AD. Ik heb er inmiddels twee in mijn bezit.

@MPK Een beetje AD (ik kom zelf graag bij Kopmels) kan hem gewoon leveren en eventueel naar je opsturen.

1 like

Nou ja, hier dan m’n stukadoor klok… :blush:

20 likes

Typisch bouwvakkers ding dit :joy:

20 likes

Toch wel? Dont fool me…:grin:

1 like

Haha, ik en IT-er! Maar ben ook de handyman van kantoor :joy:

2 likes

Proffesioneel koffieleut.

14 likes

Met misschien wel het allermooiste horloge op het forum :heart_eyes: niet geheel toevallig een Breitling :raised_hands:t2:

5 likes

Das een best compliment kerel, mijn dank is groots.

1 like

Jawel man… ik zal eens checken voor je.

koffie moet ook gedronken worden. Denk dat je voor de rest ook genoeg doet in een week

1 like

Je hebt absoluut gelijk. Het voorgaande model vouwsluiting staan wel omschreven.

1 like

Die prijs zal aardig kloppen zo te zien aan bovenstaande post