Zit niet gauw stil idd.
Morgen 0434 de wekker weer, 5u eerste afspraak staan.
Lig ik nog op bed. Maarja, ik moet dan wel savonds om 23:00 beginnen. Nog 4 nachten dan tijdje rust
Ach allemaal ritme en gewenning toch.
Qua rust, bij mij gaat het 5,6,7 dagen per week gewoon door.
Gelukkig is er een maar.
Wanneer moe of niet gemotiveerd dan ook gewoon niet of later of korter.
Ik bepaal zelf en zorg zo voor de juiste balans.
Zo’n PVD coating is echt centenwerk,kost nog geen €10,- op zo’n klein ding.
Gewoon je stalen versie opsturen naar een coater zoals bijv. Dekracoat in Best
Ohja,
Ik doe internationaal verkoop bij een groot technisch bedrijf en de laatste 4 jaar meer naar de inkoopkant geschoven ivm werk/privé verhoudingen.
Militair in ruste
Zal nog wel even duren, schat ik zo in
Lijkt mij ook…
DLC op titanium werkt even anders… probeer maar bij jouw leverancier. Ik ken niemand in NL die dat fatsoenlijk kan, in GB wel. Die ervaring komt uit de motorrace waar we de binnenpoten van de voorvork lieten behandelen met DLC, slijtvast, minder materiaal glij weerstand. Damptechniek PVD komt nog niet een klein beetje in de buurt kwa kwaliteit.
Voor hoeveel heb ik deze Breitling nieuw aangeschaft?
Ben benieuwd naar een goede onderbouwing?
Ik bedoelde idd DLC,PVD wordt opgedampt,wij gebruiken beide varianten veelvuldig op staal
In het door mij aangehaalde voorbeeld gaat het ook om de stalen sluiting die je laat DLC coaten.
Edit;
Een titanium sluiting kun je uitstekend zwart laten anodiseren,kost ook weinig
Dat weet ik niet, en dat is ook irrelevant. Het bespreken van de vraagprijs van een te koop staand horloge is niet echt chic, maar aangezien je er reclame voor maakt in dit topic…
Je vraagt meer dan wat een tweedehands handelaar ervoor zou vragen, dan gaat het wel even duren. Het is jouw horloge, dus vraag ervoor wat je wil. Maar wees niet verbaasd als het met deze prijs lang gaat duren
Aangezien je 'm bij de outlet hebt gekocht schat ik dat je 'm hebt gekocht voor ongeveer je vraagprijs.( of zelfs iets minder )
Maar zoals SuperC ook aangeeft, je mag natuurlijk vragen wat je wilt.
Volgens mij maak je zelf een opmerking over mijn vraagprijs, maargoed! Fijne avond gewenst
Juist, ik heb hem voor iets meer gekocht. Prijs staat niet vast. Dus mijn startprijs is nog zo gek niet, fijne avond!
Nogmaals, je bent vrij te vragen wat je wilt !
Ik had zelfs interesse want op zoek naar een goed en mooi vakantie horloge dus ik ben even verder gaan kijken naar dit horloge en toen kwam ik tot de conclusie dat de prijs aan de hoge kant is.
Succes met de verkoop en ook jij een fijne avond !