Hi Naamgenoot,
Graag zoeken op ref: A17388101B1A1 met bouwjaar 2022, incl garantie, full set
Stuur mij maar even de links door die je gevonden hebt, dan zal ik de prijs markt conform maken
Hi Naamgenoot,
Graag zoeken op ref: A17388101B1A1 met bouwjaar 2022, incl garantie, full set
Stuur mij maar even de links door die je gevonden hebt, dan zal ik de prijs markt conform maken
Ik kan op Chrono24 kijken maar zoals we allemaal weten liggen daar de prijzen zo’n 15 a 20% te hoog.
Worden ook nagenoeg nooit verkocht voor de vraagprijs.
Maar goed, ik hoop voor je dat je 'm goed verkocht krijgt ! ( zou mooi zijn, een Breitling verkopen na 1,5 jaar en dan de prijs krijgen die jezelf 1,5 jaar geleden hebt betaald…dat lukt alleen bij dat merk met het kroontje,… en daar zelfs niet eens meer )
We houden er verder over op, het wordt anders een oeverloze discussie.
Blijft staan dat het een mooi horloge is !
Anodiseren is ook niet zo duurzaam als DLC en voornamelijk toegepast op Aluminium.
Het komt er op neer; Titanium met DLC is iets aparts en de prijs waard die Breitling vraagt.
Voor een titanium sluiting lijkt me anodiseren de beste methode en DLC coaten juist een overkill
Gaat hier alleen om de kleur,bij DLC coaten gaat het meer om wrijving te verminderen.
Zijn ze niet alleen van naam verandert?
Pensionado mag dat ook😀
Nee, Breitling zelf heeft Koster overgenomen en de eerste paar jaar heeft Edgar K. nog binnen dat bedrijf gewerkt maar intussen is hij werkzaam bij SC en o.a. verantwoordelijk voor de ASS van Breitling.
Hij is dus geen importeur meer.
Breitling NL wordt geleid door JP ten H., de persoon die op de foto van de AD in Nijmegen tijdens de opening van de Breitling BTQ het lint doorknipt. ( zie post 172 )
Ben ik niet met je eens Paul. De sluiting heeft het meest te lijden van het hele horloge. DLC (Diamond Like Carbon) is hard, glad en slijtvast. Anodiseren kent deze eigenschappen niet en is in eerste instantie alleen voor de functie corrosie werend.
Als de portemonnee er naar is, geen twijfel. De origineel DLC gecoate titanium versie van Breitling.
Wat een prachtige kleur blauw zeg!!
Hele mooie! Hoe moet je eigenlijk noemen? Mat groen? Mat grijs?