Breitling Only Deel VI

Het is mat groen, de Outerknown uitvoering.
Heb het horloge dit weekend op een Watchbandit band gezet. Origineel zit deze op een nato.

Bedoel je deze?

16 likes

Vind je het leuk om me te kwellen ofzo :grin::grin::grin: Ja die, heel mooi die Carpenter!

1 like

Vandaag de rouleaux band van de Chronomat in laten korten zit nu nog lekkerder :sunglasses:

Oja en even wat super oceans passen vind deze erug mooi 44 voor mij te groot 42 is acceptabel.
Maar nog geen knoop doorgehakt.

14 likes

Goed dat je de maat benoemt, had ze geen cm minder dan 60mm gegeven. :scream:

1 like

Geen cm dan 60mm :joy::crazy_face:

Het zijn wel joekels inderdaad .
Als ik de fotos terug zie snap ik wat je bedoeld zelfs 42 lijkt heel groot maar voelde toch wel ok .
Ze zijn er helaas niet kleiner dan word het een dames modelletje

1 like

De 42mm was ook prima voor mijn 16.5cm pols, voordeel is tevens dat bezel niet zo dik is tov de grotere maten en de saffier caseback ook niet zo veel moet verbergen van het uurwerk wat in alle uitvoeringen dezelfde is.

1 like

En toch… gisteren heb ik de 42mm gepast. Die is echt beschaafd en nog erg plat ook. Zeker voor Breitling begrippen.

@mannetjemar wat zeg jij?

3 likes

Papadap heeft iets minder pols als ik en veel minder als gij :see_no_evil:

Ik vond ze mooi vallen en doordat ze korte mooie aflopende kastpootjes hebben welke mooi geïntegreerd zijn in het ontwerp draagt het mooi compact voor de maatvoering. En wat je zegt; opvallend dun!

2 likes

Mijn beschaafde polsmaat is 18 cm misschien ook wel leuk om te vermelden.

Welke van de 42 mm vinden jullie de mooiste

1 like

Is dat 18 cm van boven naar beneden?

Geel 42mm :yellow_heart:

Volgens mij mag ik ook voor @Donpistoni spreken :v:t3:

1 like

180mm jonguh

1 like

42mm is lekker. Kijken wie t om de pols gaat winnen deze zomer. Deze of de panerai

13 likes

Ik vind die eerste blauwe het mooist door het contrast wit/blauw.

blauw, groen en zwart. zwart meest neutraal. Maar ook alleen maar de zwarte in t echt gezien

1 like

Deze vond ik dus ook de mooiste in het echt.

De groene was mijn eerste favoriete maar die viel beetje tegen

Met vlag en wimpel!

2 likes

Geel is voor mij wel heel geel hoor ,
Weet niet of ik dat wel aan durf.
Wel benieuwd hoe deze is in het echt

1 like