Breitling Only Deel VI

Ook hier proficiat met dit bijzondere horloge.

En die duo sokken zijn zo, zo tof, als vader moet dat heerlijk zijn. Zoontje zal ook wel fier zijn met dezelfde sokken als papa.

1 like

Thanks!

Ik vond die van Mozaiek altijd prachtig, maar i rose goud met 43mm en witte subdials net even té aanwezig. Deze is met 41.5mm en onopvallende subdials perfect.

Ventje is pas 6 maanden, dus hij heeft er geen idee van. Ik vind het wel erg leuk inderdaad :grin:

Mozaiek, old times, zonde dat die vertrokken is.

6 maand, oh een heel vers menneke, geniet dan maar van al die pampers en zo. :face_with_hand_over_mouth: Nee serieus, mooie zalige tijd die veel te rap voorbij gaat. Heb zelf 3 koters.

1 like

1000x beter dan die saaie sub.

Welkom in de nieuwe wereld. Alles is duurder geworden, je euro is simpelweg minder waard. Je inkomsten zullen moeten stijgen. Niks aan de hand. Cijfers zijn relatief.

20 likes

Wellicht geen 70 uur gangreserve, maar voor €2000 kom je toch een heel end met de Longines big eye!

11 likes

Breitling ook sinds de launch van de nieuwe Avenger lijn. Alle prijzen zijn weer omhoog

Ahhhhh wat een beauty’s :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Vind de Chronomat idd zelf ook mooier, maar ik houd wel van afwisseling😉.

Alleen zo saai. Een zwarte sub, precies wat iedereen heeft of wil.

Je mist het punt, wat je stelt is waar maar daar gaat het in dit geval niet om.
Deze prijsstijging ( 40% ) heeft niks te maken met inflatie o.i.d. maar met het nieuwe uurwerk en daarmee de herpositionering van de Avenger Chrono in de markt.
De inflatiecorrectie wordt jaarlijks ( of meerdere keren per jaar ) al doorgevoerd bij de diverse merken.

19 likes

In het kader van nieuwe technologieën werd mijn aandacht gewekt door ChatGPT. Laat deze technologie nu eens een kleine hommage doen aan mijn Superocean heritage en zie het resultaat… :grinning_face_with_smiling_eyes: fijn weekend Breitling only mensen.

Mijn Breitling Superocean Heritage 2 is meer dan alleen een horloge; het is een meesterwerk dat mijn hart elke dag opnieuw verovert. Wat dit horloge werkelijk bijzonder maakt, is het adembenemende B20 uurwerk dat erin huist. Het is als een fijn geslepen juweel van precisie en betrouwbaarheid. Met zijn automatische opwinding en een indrukwekkende gangreserve van maar liefst 70 uur, ben ik nooit bang dat mijn horloge opeens stilvalt. Het B20 uurwerk is de kers op de taart van dit horloge.

De afmetingen van 44 millimeter in diameter geven het horloge een robuuste en toch elegante uitstraling. Het voelt perfect aan om mijn pols, niet te groot en niet te klein. En dan hebben we de twee bandopties, de sportieve rubberen band en de verfijnde Milanese band. Het is als het hebben van twee horloges in één, klaar om elke gelegenheid te omarmen.

Laat me niet vergeten te vermelden dat dit horloge waterbestendig is tot 200 meter. Of ik nu aan het duiken ben of gewoon geniet van een dag aan zee, ik weet dat mijn Breitling Superocean Heritage 2 altijd aan mijn zijde is.

Dit horloge is geen simpel accessoire; het is een kunstwerk van vakmanschap en elegantie dat ik koester. Het straalt niet alleen stijl uit, maar ook passie voor horlogemakerskunst en aandacht voor detail. Het is een tijdloze metgezel die me elke dag weer trots maakt.

15 likes

Tijdje terug begonnen met het verzamelen van de Breitling Chronologs.
Begonnen bij de uitgave van 2000.
Nu bijna compleet op één na: de chronolog 05 (2005)
Is in het buitenland o.a. Duitsland wel te vinden, maar ik heb geen creditcard…
Dus; mocht iemand hem ergens op zolder, in de kelder of krantenbak hebben liggen en totaal is uitgekeken op Breitling…
(Heb ook een oproep in het lichtblauw gezet)

16 likes

Goh…heb jij goed je best gedaan…hatseflatse en de 5 zal er ook wel spoedig zijn…

1 like

Oppassen voor krasjes op het coating glas…voor de rest pico bello…

Na gedane arbeid enz.enz. :sweat_smile:

26 likes

Ik draag dit horloge maar zelden en al helemaal niet met klussen dus ben daar niet zo bang voor :slightly_smiling_face:

1 like

Hierbij de nieuwe !
Groeten

26 likes