Breitling Only Deel VI

Grappig ik heb ook voor die keuze gestaan en bij mij was het liefde op het eerste gezicht voor de groene. Terwijl ik normaliter echt een blauw liefhebber ben knalt deze er echt uit in de watchwinder . :metal::sunglasses:

1 like

Dank je :pray:t2:

22 likes

22 likes

22 likes

24 likes

heeft iemand deze toevallig???

b35

17 likes

Voor de nachtdienst nog ff omgeslingerd, niet eens optijd gezet :joy:

23 likes

Incoming…

8 likes

Nu wel optijd gezet :yum::+1:

22 likes

de nieuwe advengere…

16 likes

Heb je die ?

Het leven van een Breitling fanaat is zwaaaaaar :joy:
In het vorige deel heb ik al eens een Avenger II GMT FBI laten zien, hoe vet zou het zijn om één van de 850 stuks in bezit te hebben…
Met de komst van de nieuwe Breitling Avenger ben ik maar weer eens gaan kijken naar de “oudere” Avenger GMT, en daar is hij weer; de FBI !! met Arabic dial. (ref: A323901b BG95)
En nou zal hij er verdomme komen ook, hier zou zelfs mijn nagenoeg nieuwe Super Chronomat b01 mogen wijken hoewel dat een machtig fijn horloge is. { ik heb tenslotte ook een oudere Chronomat b01)
Dit vraagt discipline; tussentijds géén andere Breitlings aanschaffen, maar gefocust blijven op het doel.
Hebben jullie ook een bepaalde Breitling hoog op het lijstje staan of ben ik de enige idioot die hier last van heeft :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Dat sowieso niet :joy::+1::+1:

2 likes

:joy:

Hij staat nog niet echt op m’n verlanglijstje maar ik vind deze ZO verschrikkelijk mooi :heart_eyes:

![ab0147101a1x1-avenger-b01-chronograph-44-rolled-up|500x500]

20 likes

Nee want ik vind de grijze pushers, kroon en sluiting nieuw mooi én dit horloge kost 9k!
Kwam dit horloge op een ander topic tegen.

1 like

Op Watchmaster staat er één te koop voor €6780,- :wink:

1 like

Op Chrono 6500, (ongedragen) :wink:

Weliswaar geen 80 uur power reserve, maar wel in-house, column wheel, vertical clutch en three-pointed hammer. En met de hand opwinden gaat soepel als boter, wat ik niet kan zeggen van de B01 ;).

Als je overigens een B01 wilt voor een schappelijkere prijs:

(Afbeeldingsbron: Easy Rider: Reviewing the Tudor Black Bay Chrono | WatchTime - USA's No.1 Watch Magazine)

9 likes

Is dan wel waar, maar wat ze beide NIET hebben is de uitstraling en heritage van een Breitling… :wink:

4 likes