Breitling Only Deel VI

26 likes

Een heerlijk horloge. Ja, het is wat zwaar. Maar het draagt toch comfortabel, ook na een hele dag. Was even bezorgd dat de band een beetje “tacky” zou aandoen; jaren '80-stijl. Maar dat is absoluut niet het geval. Dit is zo’n goed ontwerp. Ik ben er geweldig blij mee. :kissing_heart:

39 likes

Dan denk je ze dus allemaal gezien te hebben, maar dan kom je toch weer wat tegen wat je gewoon echt niet kunt laten liggen als Kerstcadautje voor jezelf. 500 stuks slechts, ter ere van het 50 jarig bestaan van de US Airforce uitgebracht. (Daarnaast nog enkele exemplaren die aan USAF bobo’s geschonken zijn met wat extra gravures in de deksel).
Een vrij unieke maar zeer fraaie tint blauw op de plaat in een brushed case gecombineerd met echt spierwitte wijzers en markers maken het in mijn ogen wel een van de meest frisse en modern ogende vintage chronomats die er zijn! Dan ook nog twee scheutjes subtiel rood in de vorm van het Breitling logo en de tip van de seconde wijzer om er wat extra leven in brengen. Maar extra leven is eigenlijk helemaal niet eens meer nodig in deze wijzerplaat dankzij dat geweldige coole US Airforce logo met de adelaar die argwanend naar je zit te loeren van achter z’n saffierglaasje…. :eagle:Wat een fantastische stoere chronomat van reeds 26 jaar oud voor een prijsje van nog niet eens een derde van een moderne variant!! Full set uiteraard.

32 likes

Lekker hoor :grin:

25 likes

Een tweedehands Colt wordt ook steeds duurder hier in het blauw.
Duurder dan ie nieuw gekost heeft in de Roermond Outlet.

Even serieuze horizontale bank zaken aan het doen

24 likes

Je kunt het wel vragen, het er daadwerkelijk voor krijgen is een tweede. Een paar maanden geleden mijn blauwe Colt 44 voor een stuk minder verkocht.

1 like

27 likes

20 likes

20 likes

Breitling on the beach :parasol_on_ground:

26 likes

mooi. Nou is ie zwart

1 like

bodem super avenger…

18 likes

Met daglicht erop is ie echt groen maar iets minder licht en hij veranderd inderdaad naar zwart .

Prachtig!

20 likes

10:10,10!

Ik weet het: op de 10e van de maand was nog beter geweest…:roll_eyes:

20 likes

Die 39 mm Colt blijft een heerlijke maat om te dragen op een kleinere pols!

15 likes

Bij mij 12 en 8 cm (lug breedte 20mm).

7 likes

Xpost

21 likes