Breitling Only Deel VI

20 likes

Ik heb wel verschillende maten, maar deze kwam met de horloge mee, dus weet ik niet wat is “smal” / “medium” of “large”
Korte kant van 75, 80 of 85mm
Lange kant van 120 of 125mm

Oef, dat weet ik dan weer niet.

1 like

24 likes

27 likes

19 likes

17 likes

Zo ontzettend blij met de Avenger GMT… lekker bij hoog water. :sweat_drops:

31 likes

Wat een alledaags kanon, blijf er van genieten :star_struck:

15 likes

Wat een heerlijk waanzinnig mooi horloge is dat

Hier zijn broer met de Crosswind special bracelet

11 likes

Donderdag in de nieuwe Breitling boutique geweest in Den Haag. De blauwe chronomat heeft mij echt verrast, super mooi en comfortabel horloge. De ijs blauwe met diamanten echt heerlijk fout, zou het best dragen maar ook wel erg duur met €12k voor lab-grown diamanten :joy:

14 likes

Ik heb gisteren mijn superocean heritage verkocht aan een forumlid. Vond hem prachtig maar mijn smaak is naar horloges rond de 39-40 mm gegaan.

Ik denk dat ik deze week de blauwe chronomat gmt 40mm ga kopen maar iets in me twijfelt ook nog steeds omdat er een eta in zit.
Maar aan de andere kant is hij daardoor ook lekker dun waar ik eigenlijk naar op zoek ben.

Qua uitstraling is het sowieso helemaal mijn ding.

Zat ook nog naar een pelagos 39 te kijken maar denk dat ik toch meer naar een horloge neig met wat meer bling.

Jullie nog tips?

Ik post het natuurlijk niet voor niets hier dus eigenlijk wil ik gewoon horen dat ik de chronomat moet kopen :wink:

42 wil ik niet meer dus de grotere broers vallen helaas af

1 like

Heeft iemand een Colt 44 op andere banden gedragen? Bijvoorbeeld nato en Outerknown banden van Breitling zelf? Ik wil van staal terug naar rubber maar ben heel benieuwd hoe hij op nato’s staat bijvoorbeeld. Dat kan wel eens verrassend zijn.

11 likes

Bij mij was het andersom. Zowel de avenger GMT als de Chronomat GMT gepast. Chronomat bleek wat klein naar mijn smaak. Maar wat een waanzinnig mooi horloge! Dus als de maat naar je smaak is zou ik er absoluut voor gaan!

Dank je😁

Ik vind de chronomat chronos bij anderen heel mooi maar om die polsjes van mij vind ik het er kolderiek uitzien.

Ik vond mijn colt 41 heel mooi op de outerknown band maar die had een rustigere witte wijzerplaat dus eigenlijk heb je hier helemaal niks aan

1 like

Eens onder de lloep…

14 likes

Sinds gisteren mag ik ook iets in dit topic plaatsen. Super blij met mijn nieuwe aankoop!:grin:

28 likes

Profieciat

Gefeliciteerd! De rood/oranje details steken mooi af tegen de blauwe wijzerplaat zeg!