Breitling Only Deel VI

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Geniet er van!

:grinning::+1:

26 likes

Gefeliciteerd met die prachtige Breitling :ok_hand:t2: :blue_heart:

Heb de geheel “period correct” zwarte Diver strap er op gezet! Door het contrast met de zwarte band komt het blauw veel mooier naar voren dan op de stalen band vind ik zelf.
Deze waterbestendige neopreen banden stonden eind jaren negentig in de chronologs in blauw en zwart en waren de voorloper van de eerste volledig rubber Diver Pro band met schuine dikke letters. Enkel geleverd met gesp in 20mm en 18mm, niet voor vouwsluiting. Vooral de supermooie blauwe variant is tegenwoordig helaas echt onvindbaar.

18 likes

Helemaal mee eens, strak hoor :ok_hand:t4:

1 like

Hij is prachtig.:ok_hand:t2:

Krijg je de rouleaux goed op maat?

De rouleaux is perfect op maat gemaakt, door de AD, zit echt fantastisch :+1:

Middag :blush:

30 likes

Ach ook maar meteen wat meer tekst erbij … :wink:

Ik wilde mindere , gisteren de pelagos 42 verkocht en we hadden afgesproken bij de outlet roermond …
Na de deal even langs de breitling store 🫣 stom natuurlijk :joy:.

De Avenger blijft mijn favoriete serie , de chrono met B01 lag er … maar ook de 43mm zwart .
Natuurlijk is het B01 uurwerk super de dails op 3-6-9 vind ik eigenlijk altijd het mooiste maar …
De 43mm zwarte chrono heeft zo’n oer breitling uitstraling wat het bij mij won :partying_face:.
Stukje nostalgie , ik mis mijn 40mm blackbird chronomat met utc nog wel en deze uitvoering komt dicht in de buurt van de zwarte seawolf chrono die er op de een of andere manier nooit van is gekomen.

Ik heb een mooie leren band onderweg … die foto’s komen nog wel maar op nato ook fijn te dragen.

Yep , daarna begon het te borrelen … ik had bij het kopen van mijn Sinn EZM13.1 bij de verkoper de gewone nieuwe avenger 42mm zwart gezien
Oef die was erop vooruit gegaan :smiling_face_with_three_hearts:
De mooie kast afwerking, het extra lijntje over de lugs , matte kroon … de zwarte chapterring met subtiel de rode accenten op 15-30-45-60 min :+1:.
Zelf ben ik voor de groene gegaan zodat de zwarte chapterring nog wat extra contrast geeft …

Bij de outlet liggen de oudere modellen, natuurlijk scheelt dat in prijs maar de nieuwe is het verschil voor mij meer dan waard … ik zou ze in ieder geval zeker eerst even bekijken voordat je de trekker overhaalt :wink::+1:

Dus voor mij het roerom … terug naar breitling en hop Sinn en Tudor pelagos 39 eruit voor de liefhebbers in de blauwe hoek :wink:

35 likes

Prachtig.
Ja met je net verkregen centjes door je verkoop een horloge winkel binnen stappen is … lastig haha.
Gefeliciteerd!

2 likes

24 likes

Klok staat er mooi op :blush::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd!!! Wat een waanzinnig mooi exemplaar!

1 like

Hahaha, dat geld heeft niet lang gebrand in je zak dan :sweat_smile:
Gefeliciteerd!

2 likes

Thnx thnx … het is niet allemaal logisch maar voelt prima en daar gaat het om :joy:.
Scheelt ook dat mijn vrouw erbij was en gelukkig dezelfde horloge tik heeft wat het allemaal makkelijker maakt :blush::+1:

Ben erg blij met het duo :yum:

2 likes

Zoooo herkenbaar, vorige week in Bath; “alleen even kijken bij de Breitling Boutique, schat”. Affijn na een paar modellen passen, een geanimeerd gesprek onder het genot van een glas wijn zegt ze: “neem alsjeblieft die Avenger, die staat je zo goed”. Nou ja, dan wil je geen spelbreker zijn🤣.

10 likes

Mooi model. Gefeliciteerd.
Dat je er maar vaak tevreden naar mag kijken.

Die Avenger Chrono 43 is echt super! Wat je zegt, de oer Breitling uitstraling! Dat heeft mijn 45 gelukkig ook met daarbij wat nog wat gele details. Ik had een haat/liefde verhouding met dat horloge maar de laatste tijd alleen maar liefde.

De nieuwe Avenger is mweh, het kan mij niet bekoren. Maar gelukkig ieder een andere smaak en ik ben blij voor je met deze aankoop.

Maar zoals altijd bij jou, hoe lang gaat dit goed? Want volgens mij zijn er blij jou de afgelopen jaren geen blijvertjes gekomen? :laughing:

Dat scheelt🤣
ik dacht al dat je thuis gezegd had met 4K thuis te komen maar in plaats daarvan met 2 horloges en 4K van de gezamenlijke rekening af

1 like

Yep , de nieuwe zijn best prima maar de oude stijl heeft toch wat … 43 of 45 scheelt op papier natuurlijk wel maar in praktijk moet ik goed kijken om de verschillen te zien :joy:.

Ach blijvertjes … het ligt niet altijd aan de horloges 🫣

Ik heb me voorgenomen dat de collectie die ik nu heb voorlopig blijft :yum::+1:
Explorer 1 39mm, Explorer 2 42mm, Explorer 2 40mm, Avenger 42mm, Avenger 43mm

Tegenwoordig ligt een deel ook niet meer thuis, wat ook het voordeel heeft dat het weer leuker is als je kunt wisselen

1 like