Breitling Only Deel VI

Het scheelt idd echt , want de gisteren kreeg ik toevallig de vraag of ik iemand wist voor een nieuwe explorer 2 uit 2009 … ongedragen geheel compleet :partying_face::partying_face:
Die kon ik echt niet laten lopen … maar nu is het mooi geweest :wink::+1:

Mijn vrouw zei nog, weet je tenminste waar je voor werkt … en dat is tenslotte natuurlijk ook

3 likes

Ja het blijven geweldig mooie horloges.
Alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst :tada: en voor alle Breitling mannen natuurlijk :muscle:t2:

1 like

mooi toch als het vrouwtje dat zegt,kan ook andere verhalen :woozy_face:
die van mij zeurt daar ook niet over

2 likes

Wat een fantastisch mooie Breitlings in deze topic!

4 likes

Deze keuze heb ik vorig jaar al gemaakt. November dit jaar eindelijk aangeschaft

15 likes

Eens hoor!

En ik hoop van harte dat je wat rust in je collectie hebt nu. Het is er zeker eentje om trots op te zijn.

Nog even een foto van mijn 45 voor de sfeer :blush:

20 likes

Mooi zo, met die verschillende banden. Toch ook iedere keer een andere uitstraling van het horloge!

1 like

Zo nog ff drie-op-een-rij :wink::+1:

@RoVaGo , topper … kan niets anders zeggen natuurlijk :yum:

@Madhouse , thnx ik hoop het ook :wink:

18 likes

17 likes

14 likes

Mooi , topper :+1:

Ik had laatst deze band gezien maar toen nog geen doel , nu na ff twijfel voor deze gegaan ipv origineel breitling … kleur oogt zo op foto super dus ben benieuwd (zal volgende week wel binnen komen)

2 likes

Zo rustig hier , kwam ook niet de site van het forum op … :roll_eyes:

32 likes

Ik ook niet , en toen ik erop kwam was ik uitgelogd :face_with_raised_eyebrow:

28 likes

Waarschijnlijk de laatste van het jaar… :partying_face: :champagne: :clinking_glasses:

20 likes

Thnx , wie heeft me denk je weer aangestoken :wink::+1:

Iedereen alvast de beste wensen en alle goeds voor 2024!!!
Laat het een mooi horloge jaar worden en vooral…blijf allemaal gezond!!!

4 likes

X-post van wat dragen wij vandaag:

Iedereen een mooi uiteinde en völle geluk in ‘n tuk!

22 likes

Komt goed , yep soms gaan dingen met pijn in het hart :grimacing: … maar ik heb me serieus voor genomen om de set die ik nu heb voorlopig mooi te houden :blush::+1:

We gaan het jaar uit met de Chrono … :partying_face:
Iedereen ook de beste wensen natuurlijk

20 likes

Lieve Breitling liefhebbers, ik wens jullie een fantastisch gezond en sprankelend 2024 toe!

7 likes

De allerbeste wensen aan de Breitling mensen hier , en dat we ook in 2024 maar veel mogen genieten van mooie plaatjes van dit fantastisch gave merk :clinking_glasses: :muscle:t2:

8 likes