Daar ga je echt heel blij van worden! De mijne is een van m’n fijnst dragende horloges!
Lekker hoor die Avenger
Dankjewel!
Prachtig en geweldige foto!
Die heb je toch al eens gehad?
Ik heb de versie met nummers op de wijzerplaat gehad, wel een klein beetje spijt van. Heerlijk dragend horloge.
Klopt, maar zoals dat vaker gaat…spijt, spijt.
Ik had mijn zinnen gezet op arabic dial maar is bijn niet te vinden, en de FBI uitvoering is ongeveer € 3000,= duurder en dat vind ik ronduit een schandalige prijs.
Toen kwam deze ineens voorbij vliegen bij een mij welbekende en betrouwbare GD en heb ik direct op het knopje gedrukt
Super blij mee.
Mijn gewenste collectie is nu compleet (denk ik )
Dat is hem inderdaad.
Ik koop eigenlijk liever gewoon bij een bekende in Nederland dan bij een onbekende dealer in bijv. Spanje, dus dan maar geen arabic dial.
Deze is super compleet met bezel protector, tag, doos en papieren etc.
Misschien komt hij er hier ooit wel weer. Had hem op staal, droeg hem altijd op bruin leer. Toen verkocht omdat ik 3 stuks toch teveel vond. Daarna toch weer een 3e (Colt 44) gekocht, same story different watch. Nu weer 2 en en nog een Steinhart voor vakanties etc. en op zich wel lekker rust qua afwisseling.
Maar ja Breitling he, dat blijft jeuken. Ben ook net een ekster, bijna alles wat glimt vind ik mooi hahahahaha. Maar ik kan me, sinds de verkoop van de Colt, nog steeds inhouden. Het geluk daarbij is dat de nieuwere modellen er voor mij niet mooier op worden.
Ik vind ze niet direct lelijk, maar voor mij zijn de wing op de dial en caseback vaak doorslag gevend.
Ik heb nog een passende black military calfskin liggen om eens van band te wisselen op de Avenger.
Een colt zou er misschien nog wel bij mogen, lekker onopvallend.
Tja, daar heb ik ook al naar gekeken, het houd verdorie nooit op
Ook een heerlijk dragend horloge! Ik had de blauwe en droeg hem op blauw rubber of de blauwe militairy calfskin.