Nog ff snel een foto
Foto kan niet geupload worden
@gvr55 van harte
Dank je, komt als het goed is volgende week binnen.
Zal fotootje nog eens plaatsen want mijn bericht is foetsie, site was hier tijdje uit de lucht
Foto plaatsen lukt hier ook niet…
Goeiemoggel, ik doe ook eens mee
Deze heb ik nooit gezien, heel speciaal
Dit is de Colt gmt+ die ik jaren geleden heb laten voorzien van een coating zodat ie minder bling is. De combi met de bruinzwarte coating en de beige wijzerplaat vind ik wel geslaagd. Er is denk ik geen 2de van
Paar foto’s van hoe die was.
Ja heel speciaal, top
Inderdaad heel speciaal en gaaf!
Rolex laat door het bedrijf Black Venom ook op verzoek klant horloges compleet black edition maken.
Ben sowieso groot fan van zwarte horloges;-)
Vandaag de Superocean blacksteel op een breitling vintage Superocean band gezet.
Dat zou wel heel kwalijk zijn als er geen afdichting zit en je horloge daarheen niet waterdicht is!
Maar is die zwarte rand in het horloge, die rand die tegen de batterij aan zit geen seal oid?
nee, de zwarte rand is veel te laag en komt niet in contact met de deksel
Ik denk dat de afdichting wordt verzekerd door de kleine buitenrand, het deksel past heel strak in de opening
Als je goed kijkt past het ik elkaar tocht en sluit de rand af met de zwarte seal. Zie groene pijlen
Ik heb expres mijn horloge terug geopend
Het zwarte gedeelte rond de module is eveneens van ‘hard’ plastic, dus niets flexibels, maar ja deze komt blijkbaar ook tegen de deksel
Als hij maar waterdicht is dat is natuurlijk het belangrijkste. Al eens getest?