Dat kan best een teleurstelling zijn hè?
Heb het ook al eens meegemaakt bij het passen.
De rit terug naar huis is dan zó 180 graden anders dan de heenrit….
Exact dat,was een uurtje rijden en ik had me ingesteld om de Tudor aan te schaffen.
Op dr foto lijkt het wel mee te vallen maar in het echt was deze gewoon te klein.
Ze hadden ook nog een 41mm liggen maar die was qua dikte uit proportie.
De nieuwe 41mm die onlangs is gepresenteerd heeft een geringere dikte bij 41mm,wellicht die maar eens een keer proberen.
Blijf de Tudor gaaf vinden hoewel mijn vrouw er niets van snapt,zij vind de Breitlings stukken mooier en de Tudor maar zozo
Hij lijkt op deze foto wel 38mm op jou pols.
Mijn pols is 68 mm breed met een 21 cm omtrek. Een 42mm SuperOcean valt perfect mooi.
Ik ben het eens met jouw vrouw in dit geval.
Daarnaast vind ik de Tudor echt ook héél véél op de Oris Divers 65 lijken. Enige wat echt totaal anders is zijn de wijzers, maar verder…
Of beledig ik nu een van beide merken of bezitters/liefhebbers??
Ja inderdaad, daarom ook de Wings automatic niet meer om. Dat is nadeel van brede polsen. Nadeel in de zin dat veel horloges te klein zijn. 42/43mm is wel mijn maat ben ik achter. Beetje wat @Donpistoni ook aangeeft. Groter past ook, maar vind ik niet mooi. Er moet wel wat polsvlees boven en onder zichtbaar blijven.
Dan zijn wij polsgenoten! Heb exact dezelfde afmetingen.
Verder valt mij op dat de Pilot band op de Wings smaller lijkt bij de lugs, terwijl de banden 100% identiek zijn!
Het is maar wat je mooi vind
Mijn beste,
Goed hoor!!
Dat je mee mag doen,
is het aanzien meer dan waard.
Orologio Signaturis Temporis
Mooie Chronomat!
Mooi exemplaar Ik blijf de oude generatie Chronomat mooier vinden dan de nieuwe generatie.
Die is mooi!!! Gefeliciteerd!
Zo’n mooi “clean” design die 8!
Even een vraag.
De Galactic loopt te snel naar mijn mening, +15 sec. per dag. Zou max. +6 moeten zijn want het B49 caliber (ETA 2896) is COSC gecertificeerd. Maar lees op diverse fora dat +2 eigenlijk ‘normaal’ is!
Weet iemand waar ik dit betrouwbaar wat preciezer kan laten afstellen door een horlogemaker die er ook verstand van heeft en/of waar een van jullie zelf goede ervaring mee heeft?
Liefst in de omgeving waar ik vaak kom, Apeldoorn, Arnhem of Nijmegen.
Maar als ik er een stuk voor moet omrijden omdat het een topper is, kan dat ook!
Dank alvast.
Exact de reden dat ik hem gekocht heb. De leuke korting die erbij kwam kijken deed ook geen pijn natuurlijk.
Exact hetzelfde bij de Navitimer van mijn vrouw. Bij S&C service repair center snel en netjes gemaakt.