Breitling Only Deel VI

Hè wat fijn. Bijna weekend!

15 likes

Was dat met een full-service beurt, of even langsgegaan en klaar-terwijl-u-wacht.

Laatste ben ik maar op zoek. Het horloge is 1,5 jaar geleden geserviced bij Breitling NL.
(Vind het dan ook vreemd dat ie nu zo snel loopt!?)

Magnetische velden kunnen dit veroorzaken. 1 kans is nog om de powerreserve leeg te laten lopen, weekje niks mee doen, daarna vol opwinden en checken.

Bij S&C moet je hem achterlaten. In mijn geval zonder gehele servicebeurt

1 like

Dit is nieuw voor mij dat een gemagnetiseerd uurwerk zich vanzelf demagnitiseert, een apparaatje van bv. Ali is de geijkte truc als zoiets opgelost moet worden.

1 like

Paul van Zeeland in Velp? Deze zijn ook Breitling Service Center.

1 like

Er is een geval bekend met dezelfde klachten door een 3D scan apparaat. Net wat ik omschreef was dat de oplossing en advies van in dit geval Rolex. Het is het proberen waard.

1 like

bij van baal kunnen ze dat toch wel even snel nakijken. demagnetiseren sowieso.

1 like

Dank allen.
Zo’n Alie demagnetiseer apparaatje heb ik. Inmiddels ook contact gehad met PvZ, zij zouden hem in eigen atelier kunnen afregelen.

Allen dank voor de reacties en alvast prettig weekend!:beer:

Voorlopig nog lekker door dragen en genieten.

15 likes

Weekend!!

Afgelopen week mooi verbranden!

13 likes

15 likes

Prachtig horloge veel plezier ermee
Groet Rene

1 like

Dankjewel dat gaat wel lukken, al 2 weken elke dag om :smiling_face_with_three_hearts:

Een nieuwe sluiting op mijn SuperOcean 44. Lang verhaal kort, de vorige sluiting zat behoorlijk wat speling op, Breitling vond dat allemaal prima. Ikzelf niet en Kopmels gelukkig ook niet. Vanavond kon ik een nieuwe sluiting ophalen. Top service van Kopmels :+1:

15 likes

24 likes

20 likes

20 likes

Een lekkere dikke Breitling :+1:t2:

1 like

Fijn horloge die Colt! Ik heb de stalen band ook maar die heb ik er nog niet op gehad. Ik wissel tussen de militairy en rubber.

1 like

even met horloges spelen ivm vakantie.

22 likes

De kleine wijzer gaat vandaag maar 1 keer rond :wink:

13 likes