Breitling Only Deel VI

Ik was ook zeker niet in de veronderstelling dat ik Met een Navitimer het water in kon hoor! :sweat_smile: ze kunnen de sliderule van een Navitimer simpelweg niet waterdicht maken. Het gaat me meer om dagelijks gebruiksgemak. Handen wassen moet nog lukken zoals hierboven te zien, en een regenbuitje ook. :ok_hand:

Handen wassen moet kunnen met deze toch?

18 likes

1000 Feet, handen niet, voeten wel dus.

2 likes

Ik vind dit een mooi horloge! Staat je goed.
Wat is het referentienummer?

1 like

Zou er toch mee oppassen. Dat was het advies van een vak professional aan mij.

1 like

Das andere koek maestro

1 like

Dank je!

Ref. is:

4 likes

18 likes

Very nice kerel :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Fat boy!

12 likes

Een echte klatser!

Foto voorkant?

17 likes

Nice!
Dat is een echte vintage zo met aantal rubis op de dial, of niet?

1 like

Hij is pas 25 jaar oud. Er zitten idd 25 robijnen lagertjes in het uurwerk. Dat werd vroeger nog wel eens vermeld op de wijzerplaat.

2 likes

Oh echt? Dat vind ik niet oud voor een horloge!?
Maar mooi horloge!:+1:t2:

1 like

Toevallig komt er net zo’n post voorbij op Facebook.

2 likes

Aiiii dat is balen :grimacing:

Bizar dat een merk als Breitling een horloge van €8K niet fatsoenlijk WR kan krijgen.
Ik zou zeggen vind een oplossing en geef je Navitimer sales daarmee een boost.
Voor mij een reden om geen Navitimer te kopen.

2 likes

Vandaag de SOH maar weer eens omgeslingerd.

20 likes

Dat komt natuurlijk door de draaibare Lunette die onder het glas door draait. Ga maar eens proberen om iets wat continue te bewegen is, waterdicht te maken. Sinn heeft dit met hun ‘navitimer’ opgelost door een extra kroon te Monterey die de lunette bedient. Maar of dat nou een porem is?

Een Navitimer, en het design daarvan zijn natuurlijk bedoeld als toolwatch voor piloten. Daar heb je natuurlijk is essentie geen waterdicht horloge nodig.
Ik zou ook op zijn minst 50m waterdichtheid zien, maar ik denk dat als ze dan voor elkaar konden krijgen, ze dat allang hadden gedaan.

7 likes