Breitling Only Deel VI

:face_with_monocle:boekenworm chronologisch neergezet​:hugs: genieten deze verzameling straks alles alleen digitaal te verkrijgen geweldig deze set.

2 likes

GM HF. :coffee: :newspaper_roll: :watch:

Fijne dag allemaal!

21 likes

ik had deze alleen service scheen nogal een ding te zijn ivm bigdate

12 likes

Sorry kon geen betere foto vinden

Wat bedoel je precies?

Ziet eruit als hetzelfde caliber (B49 / ETA2896)?

Bijv wesselink&vreeker kon geen service bieden ivm bepaalde onderdelen die echt alleen Breitling heeft. Service moet door Breitling maar goed dat is met alle B01 uurwerken ook op het moment.

Ben echter alleen daar geweest en heb ook niet verder gezocht.

Ik denk dat Paul van Zeeland het ook wel kan/mag.

dat denk ik ook ikzelf ben een beetje van de moeilijke uurwerken afgestapt de headwind was ook niet mals met service.

10 likes

Paul van Zeeland is nog steeds officieel Breitling Service Center. Ik denk dat je daar ook gewoon de Breitling prijzen betaald.

Mijn ervaring tot nu toe is dat ze ook zelf een hoop kunnen, hebben een hele ervaren horlogemaker.
Dat je bijv. afspreekt alleen iets te repareren of vervangen zonder gelijk een full service met polijsten, nieuw glas etc.?

Ik heb die ervaring met Breitling daar niet, dus ik weet niet hoe dat daar gaat. Ik weet dat dat vroeger wel soepel ging bij hun. Breitling is overigens de teugels wel steeds strakker aan het trekken. Ik weet niet in hoeverre dat invloed heeft.

Ik heb die ervaring wel met andere merken bij PvZ. Daarmee was het idd enkel maken wat er gemaakt moest worden zonder dat daar een full service aan te pas kwam.

1 like

14 likes

Tijd voor de lauwe kraan en wat Dreft.

8 likes

Mooi zijn ze hè?:star_struck:

1 like

Ik zit eraan te denken om :arrow_left: te verkopen. Te weinig polstijd. Wat vinden jullie?

13 likes

Is dat de ‘Zweedse’ (als ik goed herinner?).

Ik zou het ook het niet raar vinden aangezien je er twee hebt, maar zou het zelf niet doen.
Draai het om: geel en wit erbij!

2 likes

Rechts is Zweeds :grin: hmmm cobra wil ik wel maar wordt dan een SE. Staat er maar 1 op C24 voor maar liefst 6200 euries :grin:

1 like

Niet doen :laughing:
Broers en zussen moeten altijd bij elkaar blijven :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

De linker is wel een beauty hoor!!

2 likes