Breitling Only Deel VI

Hahaha, mooie familiefoto joh :wink::+1:

2 likes

Jij hebt ook echt álles he!:+1:t2::star_struck:

1 like

Vind ze allemaal wel beauties!

Aerospace orgie 2.0!!

1 like

Ik ook hoor! Maar als ik er 1 moest kiezen, doe mij die linker maar.

2 likes

:grin: Ik moet er nog een presenteren, maar ik wacht op de verlof om het goed te doen :laughing:
Dan zou ik maar eens op zoek moeten gaan naar een Hurricane voor een goede prijs… :roll_eyes:

Plaatje voor de sfeer :star_struck:

12 likes

Lekker hoor, maar als ik een Breitlight zou nemen dan moet het die 24H zijn. 50mm goddelijkheid :eyes:

Het zou eigenlijk wel eens leuk zijn om een Breitling-get-together te organiseren #BGTG (gewoon ergens face2face afspreken en bijpraten over Breitlings onder het genot van een drankje).

Zou er hier animo voor zijn?

6 likes

De 50 mm is echter behoorlijk groot (ik heb een G-Shock GWG1000 en een 2000) en ik denk niet dat ik ooit zou kunnen wennen aan de 24-uursmodus :thinking:

1 like

Lijkt mij wel leuk…… alleen moeilijk te plannen denk ik……

13 likes

Ik denk dat daar wel animo voor zal zijn.
Zou best kunnen na de zomer denk ik.
Anyway, ik zie het wel zitten :smiley:

2 likes

Voor mij de 12H 45mm in het geel, dat is een B01, mooier kan niet in mijn optiek

2 likes

Staat er 1 te koop met de vierkante subdials. Erg bijzonder.

Een Breitlight Avenger met vierkante subdials??

Lijkt me leuk… en gevaarlijk, nog meer inspiratie voor NA’s

2 likes

Chronomat, excuus.

6 likes

Dit is toch een Hurricane?

Hoeveel Breitling tijdkijkers heb je wel niet?!

Het moeilijkste is om een ​​plek te vinden die voor zoveel mogelijk mensen geschikt is. :cold_sweat:

1 like

Over hoeveel mensen spreken we?

@MannetjeMar jij bent een goede organisator.

1 like

Ik heb er een paar weken een gehad, maar te zwaar naar mijn smaak en ook … ik weet niet wat, maar het fascineerde me niet

5 likes

Aha, naar mijn weten bestond er ook geen Hurricane met vierkante subdials. Tenzij iemand natuurlijk het tegendeel bewijst want dan blijkt er net ff een LE te zijn geweest :wink::grin: