Ja, enkele modelen, Premier, Top Time, Chronomat, SuperAvenger, Seawolf, en nog zo veel andere…
Nu gaan we een beetje kalmeren totdat ik een uitstekende gelegenheid vind voor een Hurricane en … ik hoop op een dag op een nieuwe model Aerospace
Niet echt mijn eigen smaak, deze is van mevrouw MPK
Ja, nieuw model Aerospace. Zou 1 van de weinige redenen zijn waarvoor ik in de rij zou gaan staan I hoor veel geluiden dat deze toch wel zou kunnen komen.
Niks misgegaan.
Draag deze dagelijks tijdens het werk en klussen.
Two-tone blijft schitterend bij Breitlings!!
Is dat echt? Of wishfull thinking?
Ik meende een tijd geleden gehoord te hebben dat de huidige leiding niets meer te maken wil hebben met alles wat niet mechanisch is!
Het zou iig wel héél gaaf zijn als er weer een komt.
Zou er wel een willen. Net als een Exospace!
Ik geloof niet dat er ooit nog allerlei varianten komen zoals een chronospace, exospace, cockpit etc maar heb nu wel meerdere keren uit bronnen vernomen dat er mogelijk een Aerospace komt. Maar ja, we moeten maar even afwachten.
Ik liep laatst wel tegen een Breitling Chronoracer Rattrapante aan. Dit is een MechaQuartz (combinatie mechanisch en quartz) met glasbodem, erg gaaf. Die mogen ze wat mij betreft ook wel re-issue-en
Is inderdaad de 44mm uitvoering draagt super
Jammer dat er dan nog net een Bolex op staat
Want, is het dan een beter gevoel
Hij voelt wel erg lekker zo en de kleur is geweldig
Ik vind dit toch wel een van de, zoniet de, mooiste chronomat ooit😍.
Dank je, het was voor mij een gokje met een ruildeal maar hij is prachtig inderdaad…
We gaan zien hoe lang deze gaat blijven want dat weet je bij nooit
Groetjes terug aan het blauwe exemplaar
Lijkt op deze foto wel een groene heel mooi geschoten!!
Hallo,
Vorige week heb ik een Breitling SOH2 44mm gekocht met de standaard 5 jaar garantie.
Tot eind augustus kan je nu tijdelijk voor 350€ extra 3 jaar garantie bijkopen. Dus in totaal garantie tot 2031 dan.
Interessant of een manier om extra geld uit klanten te halen? Ik heb zowiezo bij de AD 2 gratis full service beurten (op 2 jaar en op 4 jaar).