Breitling Only Deel VI

Een full service beurt na 2 jaar ??

2 likes

Dat is gwn een kleine check op waterdichtheid en na 2 jaar een stofje laten wegdoen. De 4 jarige zelfs niet meer laten doen…

1 like

Volgensmij is de actie dat alle horloges gekocht op breitling.com tussen 12 juli en 31 augustus nu bij registratie en inschrijven bij de nieuwsbrief die verlenging gratis.
Met andere woorden, wie de volle pond betaald online krijgt daar tijdelijk 2 a 3 jaar extra garantie voor terug.

Het bijkopen kan al een paar jaar. Opzich niet heel schrikbarend geprijst in mijn ogen als je kijkt naar de serviceprijzen. Echter is het natuurlijk wel alleen maar garantie dus valt het daarbuiten dan ben je alsnog de gewone serviceprijs kwijt.

Overgenomen van een gewaardeerd forumlid. Mijn 2e breitling dus nu officieel een breitling verzameling.

36 likes

Lekker hoor :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

23 likes

26 likes

Nice!

Mooi ook die hoogglans band!

1 like

27 likes

25 likes

21 likes

Shiny blingbling… Dacht altijd dat dat niet echt mijn ding was hihi.

22 likes

26 likes

Ik had hier een berichtje geplaatst met een doorverwijzing van een verkoop topic.

Ik begrijp dat dat niet mag. Wist ik oprecht niet.

Mijn excuses aan de mensen die ik hiermee heb gekwetst

3 likes

Staat ook erg mooi op een bruine lederen band. Ik heb dezelfde gehad maar dan met cijfers op de wijzerplaat. Heerlijk dragend horloge. Beetje spijt dat ik die weg heb gedaan. Maar wie weet ooit weer.

23 likes

Ja ook eens proberen, heb ook nog de rode rubberen band en de donkerblauwe fabrikstrap.

Wist ik ook niet hoor.

1 like

20 likes

Iemand nog een idee voor deze?
W&V kan alleen nog maar naar Breitling sturen ivm geen onderdelen geleverd krijgen.

Kroon is los en wil dat hij een beurtje krijgt. Bij breitling zit je dan zo op 1k niet echt zin in.

9 likes