Normaal zit ik dit weekend altijd op down the rabbit hole. Tijd geleden besloten om een jaar over te slaan, maar nu is mijn vriendin twee dagen naar Den Haag en zit ik met regen thuis met twee kindjes.
Waar is t mis gegaan.
Dan maar F1 kijken
Normaal zit ik dit weekend altijd op down the rabbit hole. Tijd geleden besloten om een jaar over te slaan, maar nu is mijn vriendin twee dagen naar Den Haag en zit ik met regen thuis met twee kindjes.
Waar is t mis gegaan.
Dan maar F1 kijken
mooi man !
Met deze foto is de kleur prachtig groen
Nu alleen nog op de juiste dag zetten.
Hah klopt had ik geen zin in:joy:
42mm Panerai vs 44mm Breitling Waarbij de 44mm Breitling een fractie van niets korter is op de totale lug to lug afstand.
En ineens heb ik meer met kleinere duikers. Was gek op mijn Superoceans van 44mm, maar hoe mooi ook, ik denk dat die weg mogen. Kan iemand me zeggen of de SO er ook in 39 of 40mm is? Ik kon nog niets vinden.
Een Steelfish gaaf
42mm is de 17360
Als ik me niet vergis zijn ze er nog in 41mm en 36mm.
Vind het een van mijn mooiste horloges. Maar helaas te groot op mijn pols
Een a17345 is 40mm.
Een a17340 ook, maar zonder opgelegd logo.
En zo mooi!
Zeker mooi. Voor nu in de doos. Ga voor mij een tijd lang een gada proberen. Bevalt dat dan gaat ook deze waarschijnlijk eruit. Blijf toch opzoek naar meer rust.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik zou evt de Speedmaster willen verkopen voor deze jongen. Uiteraard met wat opleg.
0 stemmers
Ik heb een vermoeden welke gaat winnen in dit draadje, ben benieuwd of de uitkomst in het wrist battles draadje hetzelfde zou zijn.