Ah ja
Smaak is natuurlijk heel erg persoonlijk. Ik vind de Speedmaster de mooiste van de twee. (Nu maar hopen dat ik hier geen ban krijg…)
Genoteerd!
Wat moet je nou met een speedmaster, daar loopt iedereen al mee!
1 of 2 sliced arabics kan ik prima hebben, maar dit is me echt een beetje te gortig als ik eerlijk ben.
Ik vind het echt de Action variant van deze , die los van de naam wel erg geslaagd is……
@spuiter klopt, de groene is (bij wijze van) 80% van de tijd tegen zwart aan. Alleen als het licht er op valt wordt hij ineens prachtig groen.
Die foto van mij is inderdaad het meest gunstige groene scenario. Ik vond dat juist een leuk aspect. Het horloge lijkt daardoor redelijk understated, maar heb ze niet naast elkaar vergeleken.
Heb/had ook een blauwe Tudor BB58 dus die kleur in de collectie was al bezet. Deze heb ik inmiddels weggedaan omdat qua pasvorm de Chronomat GMT overeenkomt met de BB58 en ik de Breitling mooier vond en lekkerder om de pols valt (ik heb maar een collectie van 2-3 horloges).

Auto in noodloop.
Kap open, Mmmmm mooi foto momentje
Turbo slang los geschoten dus een Fix van 12 sec. En door!!
Kut moderne milieu “vriendelijke” diesel knoei , altijd gedoe
Goeie fotostudio precies!
Nice!
SOH, Super Ocean Heritage?
Wat is dat toch met al die AFKO’s op HF.
Ook bij de Rolexen zie ik ze veel en snap nooit ze betekenen? BLR, NBLR, SD, FUBAR, etc.?
Super Ocean Heritage inderdaad. Probeer zoveel mogelijk afkortingen te vermijden maar er slipt er soms een door. Denk dat afkortingen meer de tijdgeest is dan specifiek dit forum.
Dit is me toch een topper.