Sluit me aan bij Mozaiek, de rubberen band van de Skyracer draagt zeer prima (mits goed ingedragen) en gaat zeer lang mee
Nato heb ik ook wel gedragen, maar voel ik me toch niet helemaal comfy mee. Heb toch ergens het idee dat ie van een nato los kan komen, omdat de lugs niet helemaal gesloten zijn.
Zal wel onzin zijn, maar ach…, draag ‘m toch het liefste op rubber.
Voor de sfeer toch even een shot op een foute nato:
Ik wil zeggen dat ik 'm met stalen band veel mooier vind !
Ik ben niet zo van leren banden maar in dit geval staat een leren band mooi aan je Navitimer, maar een stalen band nog veel mooier.
Ik heb (neovintage) Breitling ook weer helemaal herontdekt. Wat een ontzettend leuk merk is het toch eigenlijk! Rijke historie met een enorme variatie aan modellen. Heerlijk funky zo nu en dan met uitgesproken kleuren en vaak nog zo ontzettend betaalbaar als je ziet wat je er voor krijgt!
Deze Red Arrows Chronomat kwam ik tegen in NOS conditie voor een prijs waar je ongeveer een “kwart suppie” voor hebt……Inclusief de zwarte authentieke ongedragen SHARK leather strap waar Breitling al weer zo lang geleden mee gestopt is.
Heel erg gave en bijzondere Breitling! Ik heb precies hetzelfde als jij en heb ook de vintage modellen herontdekt. Mooi merk met lange historie en voorals veel bijzondere modellen.
Mijn eerste automatisch horloge dat ik kocht was een Breitling Chronomat ‘Blue Angels’. Dat was ergens begin jaren '90. 10 jaar later verkocht. Je mag van niks spijt hebben zeggen ze wel is, dat is toch moeilijk in dit geval, mocht ik een NOS tegenkomen dan zou ik geen moment twijfelen.
Horloge stond al lang te koop , min of meer weg gezakt in de krochten van chrono24 tenzij je er specifiek naar ging speuren. En ook nog eens in een hele verre uithoek die qua shipping en invoerrechten meestal niet heel voordelig uitpakt. Verkopende handelaar had ook eigenlijk geen benul. Ik dacht waag toch maar even een soort van educated guess en pakte goed uit gelukkig! NOS conditie is natuurlijk uitzonderlijk , maar op vintage Breitling gebied is er echt nog zo ontzettend veel te vinden voor leuke prijsjes!
Ik ben dit horloge enkele weken geleden toevallig gaan bekijken bij een handelaar in Rijswijk. Een werkelijk prachtig horloge maar vond hem geen 3600 euro waard. Mooi hoor Veel plezier ermee!