Breitling Only Deel VI

13 likes

Met geluk 2 stuks uit Japan kunnen importeren voor net onder de 1950 euro :slight_smile:

Zit helaas wel een kras op de sluiting.
Baal daar enorm van, zal er straks als het licht is er een foto van maken.

Is echt erg.

10 likes

Ja, dat is een betere deal :+1:

1 like

Blijft mooi

Heb ooit eens een stalen band (nieuw) gekocht voor een Breitling maar daar werd je niet écht vrolijk van. Ben een hele tijd bezig geweest om een bepaalde Grand Seiko band te kopen en is me gelukt via EBay. En die lag rond de €500 (bij GS was hij €1750 :roll_eyes:) ik zou eens op Ebay en misschien Chrono24 kijken om een beetje een richtlijn te krijgen. Het is wel allemaal afhankelijk van beschadigingen.

17 likes

De schittering blijft het goed doen…eigenlijk een beetje versteld van…dacht dat deze na enkele maanden zou verdwijnen…

20 likes

Ik bleef maar gluren naar Breitling en dit topic, dus is er toch weer een gekomen. Geen 90s Chronomat, geen zomers oranje superocean, maar een Colt HAQ. Wat een gaaf ding, shiney en vol details :star_struck:

And thanks @ronp :+1:t3:

21 likes

Ik ervaar hem als behoorlijk dun.
Ik denk mijn dunste automaat.

Hier nog een vintage 90 jaren chronomat bijdrage

26 likes

#jeugdsentiment :grin::ok_hand:t3:

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Een prima verworvenheid!!
Ik wens je er dan ook een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prachtig!!! Van harte!

1 like

Blijft prachtig!

28 likes

24 likes

Dat is lekker en onvervalste OER Breitling heerlijk

18 likes

Nieuw gekocht in 1999 en in mijn ogen nu een echte vintage. Is het ook een vintage met 1999 al koop/bouwjaar?
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, kan deze klok vandaag de dag nog of niet?

22 likes