Breitling Only Deel VI

Beste Breitling liefhebbers,

ik ben gecharmeerd van een Top Time (Triumph), maar zie deze eigenlijk nooit in dit draadje (of bij handelaren) voorbij komen. Is dit model niet populair bij liefhebbers of is er een andere reden ? Ik vraag me dit af niet omdat ik an mijn smaak twijfel :innocent: , maar ik wil ook geen (duur) horloge kopen dat mocht het niet bevallen niet meer te verkopen is.

Ik bedoel overigens de gehele top Time serie, niet specifiek de Triumph.

Al rijmt het onderstaande niet echt :sweat_smile:

Wellicht eerst maar eens naar een Breitling dealer voor een test fit?

1 like

Laten we het er op houden dat ik van me zelf weet dat mijn smaak verandert :grinning:

Ik vind zelf de moderne Toptime helemaal niets. Je wordt doodgegooid met Amerikaanse automerken op de dials van de Toptime.
En daar zit ik niet op te wachten als Breitling liefhebber (want weinig te maken met Aviation Heritage).

Maar ieder natuurlijk zijn eigen smaak en voorkeur :+1::heart_eyes: (en automerk)

Mijn vermoeden is overigens dat dit model ook niet zo lekker loopt. Ik zie ze maar weinig in het wild.

4 likes

Populair zijn ze niet, maar ik vind ze wel leuk. Voor minder dan de helft heb ik wel interesse, dus doorverkopen is niet het probleem.

1 like

PM maar voor een passend bod :wink:

Vandaag lekker op pad om te geocachen. De Aerospace om, want dit blijft toch 1 van de meest comfortabele modellen van Breitling.

15 likes

Zo’n model als die van jou, met Pilot band (m.i. de beste en meest comfortabele band ooit!), gepolijste kast en ‘onion’ kroon is voor mij dé representatie van wat Breitling is (was…:cry:). Net als het blauwe blikje dat voor Nivea is, of de Shell schelp.

En daar valt deze hieronder wat mij betreft ook onder, daarom nog steeds zeer content mee!

Al zag ik laatst pas dat er ook two tone uitvoeringen zijn.:star_struck:

Ik schaam me er een beetje voor dat ik dat nog niet wist voor aanschaf van deze. Die aanschaf ging ook een beetje abrupt nadat ik voor een B-1 ging kijken, passen en intentie te kopen. Maar die was niet zo mooi en de verlichting werkte niet. Toen zag ik deze ook in het echt bij dezelfde juwelier en was óm!:facepunch:t2:
Later zag ik de TT’s pas, maar hoorde ook dat dit model niet lang geproduceerd is, dus dat geeft weer een beetje minder schaamte…:smirk:)

Misschien komt er nog wel een mooie TT voorbij…

11 likes

Speciaal voor Ron en omdat het mooi weer is, terug naar staal.

Maar de nieuwe lederen band vind ik alvast heel fijn, ideaal om de navi in de winter ook te dragen.
En de madam ook happy, want zij is minder fan van de zwarte croco.

21 likes

Zomerse knaller

25 likes

De zachte brushing op deze Colt vind ik fantastisch, genoeg bling maar ook weer niet blingbling :sunglasses:

18 likes

Shoot.

18 likes

Gewoo prachtig…toch…:ok_hand:

1 like

Wat een vet ding! Heel uniek, die zulk je niet zomaar in het wild nog eens tegenkomen.

1 like

19 likes

Hier krijgen sommigen van ons de kriebels van…

15 likes

Traditiegetrouw bij een nieuwe aanwinst ook eens op leer gemonteerd. Staat hem verrassend goed al zeg ik het zelf :slightly_smiling_face:

18 likes

Beste liefhebbers. Hier een foto van mijn twee Chronomats. Meteen een vraagje. Waar kan ik, behalve dan bij Breitling zelf, aan de drie missende raiders komen. Ik wil deze graag servicen en in oorspronkelijke staat terugbrengen, eventueel bij Breitling, maar wil niet de hoofdprijs betalen voor de riders, dan is het kopen van een andere mooie Breitling (altijd een SOH II willen hebben) misschien een betere keuze. Het gaat mij aan de andere kant ook aan het hart om dit inmiddels 23 jarige juweel zo aan zijn lot over te laten. Ik heb deze nieuw gekocht en is nog geheel compleet inclusief bakelieten doos en papieren.

16 likes

mijn skyracer op een 5.11 tactical rugzak met een molle systeem gemonteerd. :slight_smile:

15 likes