Breitling Only Deel VI

Misschien Paul van Zeeland in Velp eens bellen.
Die hebben eigen atelier met meerdere horlogemakers en zijn ook Breitling gecertificeerd.
Wellicht hebben ze de benodigde onderdelen in voorraad en kun je afspreken dat ze e.e.a. zelf repareren zonder op te sturen?
Weet je in ieder geval wél waar je qua kosten aan toe bent.

1 like

Terug op het 17380 honk. Heerlijk!

22 likes

Ah lekker. Kan je die blauwe nog herinneren?
1 van de lekkerste van Breitling die ik ooit heb gehad.

2 likes

Er staat er toevallig eentje op MP :wink:

https://link.marktplaats.nl/m2013617091?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

2 likes

Het vinden van een horloge is zelden een probleem.
Het telkens trekken van de portemonnee wel :sweat_smile:

We doen het hier maar mee.

21 likes

Breitling Navitimer Montbrillant

Bruine broek, bruin shirt en bruine plaat…

19 likes

Jazeker.
Altijd blijven zoeken naar 'n 17380.
Deze is in zo’n ontzettend goede staat…
Moest ik hebben. :sunglasses:

1 like

Blijft een fijn ding!

18 likes

28 likes

Leuk dat je ze allebei hebt. Steeds als ik een oude Chronomat zie dan denk ik ‘gaaf, maar ietsjes te druk’. Dan zie ik de nieuwe en denk ik wauw, en kijk ik naar mijn pols en is het helemaal goed.

Mooi dat Breitling ze nu beide heeft, waaronder de wat kleinere GMT in 40mm. Daar ligt voor mij (helaas) wel de limiet.

P.s. Ook mooi als two-tone deze

1 like

Wanneer ik nu naar de oude kijk denk ik iets te klein en te dik. Ik kan wel nog steeds betoverd worden door de wijzerplaat en de armband

1 like

Xpost:

18 likes

Gave combinatie met die rode band!
Ik heb ook een rode band onderweg voor deze rode rakker!
Dat wordt wellicht wat overkil maar we gaan het zien :sweat_smile:

21 likes

Oef, ik vind hem heel gaaf, maar een rode band zou ik niet doen. Trekt de aandacht ook weg van wat het horloge mooi maakt.

Rood vind ik overigens best mooi bij horloges. Deze twee zou ik graag in mijn collectie willen:

12 likes

24 likes

Die band ken ik :wink: staat er erg mooi op!!!

1 like

Zit daar toevallig een sharkskin band van Breitling op?

28 likes

zoiets wil ik ook weer hebben ,wel op rubberband en 41mm
blijft een leuk horloge

Yes, zit nu een zwarte sharkskin aan. En sharkskin OEM Breitling in het rood new old stock heb ik onderweg! Was een ware speurtocht, maar dat is wel beetje onderdeel van de hobby. Zijn bij Nederlandse AD’s al lang niet meer te krijgen.

(De gangbare maten en gewilde kleuren Breitling sharkskin staan dan uiteraard wel voor woekerprijzen op chrono24…)

1 like