Breitling Only Deel VI

Ik heb deze gesp nog nooit gezien dus :thinking:

1 like

Ik kan hem online ook niet vinden… zal wel namaak zijn :+1:t3:

1 like

Op het rubberen dingetje waar je de flap van de band door staat (is dat de keeper?) zie ik een naam staan die ook op mijn neppe aliexpress bandje staat. Ik kan me niet voorstellen dat dat er op hoort.

Ik zou het daarom als een niet originele zien.

1 like

Bedoel je de tekst “caoutchouc”? dat staat voor rubber meen ik.

2 likes

Klopt, ik dacht dat dat de chinese fabrikant was… 🫢

1 like

blijft toch een heerlijk horloge!

21 likes

Best kwalijk. Hij verkoopt veel horloges aan zijn reviews te zien

1 like

Band en gesp zijn dikke fake, de schrift op de band zelf is niet correct , de “20-18” en het mist de type nummer van de band

1 like

Verkoper bood hem na mijn vraagtekens aan voor 35 en dat zegt uiteraard genoeg. Helaas voor mij geen replica’s.

1 like

Tja, wellicht zijn z’n aanbod horloges wel echt.

Op Ali zijn er al aan 8€ van die mottige dingen :joy:

1 like

Ik drop even mijn fijne Premier B01

29 likes

Wellicht zijn eerste 3D print banden gezien zijn naam op MP :joy::grimacing:

Prachtig horloge! :heart_eyes:
Een mens kan niet alles hebben maar dit zou ook wel mooi in mijn collectie passen.

1 like

Voorlopig weer even op staal na het leer. Een extra rubberband volgt misschien nog wel…

13 likes

Zeker nep! Ik heb toevallig afgelopen week eenzelfde band bij Van Baal gekocht en die ziet er iets anders uit. Op de gesp is alleen het breitling logo ingestanst, en verder geen opgedrukte tekst zoals bij deze.

1 like

Thx als er een rubberband bij komt dan maar gewoon een frisse nieuwe bestellen zoals jij hebt gedaan :+1:t3:

Op een 100% Ali voor de afwisseling

14 likes

Ja zo stak ik er ook in. Deze band origineel kost je wel €150,- inclusief gesp. Wel kwaliteit!

Een lichtblauwe OK breitling nato staat hier ook zo goed op!!!