Deze band bedoel ik dan @ Durango
Ja, naar dat bandje heb ik ook al gekeken.
Heb deze mooie witte Superocean nog maar een paar weken en geniet uiteraard naast het origineel bandje eerst van de al aanwezige bandjes. Maar mijzelf kennende gaat deze Nato strap er zeker komen
Heb eerder een nieuwe band gekocht en voor het geld vond ik het meer dan waard. Best een nette prijs voor een premium merk met goede duurzame kwaliteit. Oude foto;
Het kan nét niet vind ik. Band sluit niet mooi aan.
Ik zou voor een originele witte gaan. Zeer goede dikte en draagcomfort. Ongeëvenaard in looks!
Referentie 176SS!
De originele witte is er niet in 20mm.
Edit: alleen zwart en blauw zijn er in 20mm.
Oh oke. Dat wist ik nietâŠ
Zou die met beetje huisvlijt, 0,5mm aan beide zijden eraf snijden i.c.m. de zachtheid van het rubber, er niet gewoon tussen te passen zijn?
Ik heb de rubberen banden gehad zwart en blauw maar ik zou toch voor zoân outerknown nato gaan. Dat zit zoveel lekkerder.
Ik vind de rubberen banden net te dik waardoor ze me nooit lekker gezeten hebben.
Maar goed sommigen vinden het juist weer heel fijn zitten.
Enige is dat het blauw moet matchen. Dat zou je eigenlijk ergens moeten kunnen bekijken.
Ik heb deze op mijn colt,
Ter inspiratie
Vast wel. Maar de ocdâer in mij zegt dat het niet kan
Er zit enorm veel verschil in de versie meg buckle en met vouwsluiting. Met buckle vind ik waardeloos dragen en met vouwsluiting heerlijk! Draag op mijn SuperOcean 44 niet anders en de stalen band ligt netjes in het doosje.
Ja dat geloof ik. Heb ik vaker gelezen maar daar heb ik alleen geen ervaring mee
?
Google is your friend. Maar dat staat voor dwangstoornis. Niet dat ik die heb hoor. Maar perfectionisme is ook een vorm van. En in mijn beleving kan ik niet van een 22mm horlogeband (want daar ging het om) een stukje afhalen zodat deze tussen 20mm lugs past. Het moet gewoon netjes passen zoals het hoort en anders niet.
Dan ben ik ook een ocdâer

Dan ben ik ook een ocdâer
![]()
Ieder mens heeft denk ik wel trekjesâŠ
De witte in 20mm zou ook zeker mijn voorkeur hebben. Maar zolang ik die niet vind is dit een acceptabele oplossing. Tenminste tot deze opmerking, want ik had nog helemaal niet gezien dat band niet goed aansluit. Ogen met een sterkte van -10 heeft soms ook zijn voordelenđ
Heel erg mooi die blauwe OK icm de Colt