Gaaf
En op de 22mm (moet nu eigenlijk 24mm hebben) OK Nato. Draagt toch lekkerder dan rubber met dit warme weer. Wel even wennen aan het gewicht van de horloge, na 5 jaar skyracer (breitlight) te hebben gedragen.
Heliumventiel voor als je profi gaat duiken…
Rubberband staat wat mij betreft wel het mooist
Eens! Draagt ook heerlijk met dit weer. En bij plakken ff afspoelen onder de kraan, afdrogen en weer om doen.
Ik zit in dubio een rubberband voor mn colt met blauwe plaat te kopen, echter de kleur blauw pakt mij niet zo voor een band en zwart matched er niet bij. Dus voorlopig op staal of leer (maar mis rubber wel met deze tropische temperaturen).
Mooi horloge !
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat heel mooi staat. Mijn Colt 44 staat in het blauw met de blauwe rubberen band (daar kun je de foto’s zien). Ook de blauwe military staat heel mooi. Fijn horloge maar wil toch iets anders.
Prachtig maar vind ook mooier op rubber
Op mijn 44 special vind ik de OK-nato te « zwak » of de horloge te zwaar
Maar blijft een heel mooieNA
Voorbij zien komen en
Ik moet nog even wennen aan het rubber hahahaha.
Dit is een 46mm en de OK nato is niet te slap hoor.
Met een nato voelt het veiliger om hem niet te verliezen als er een pen breekt oid.
Voor mijn gevoel kan die rubberband snel uitscheuren.
Weet iemand wat het verschil is tussen de pennen voor een stalen, rubber of leren breitling band? Welke zijn het diktste/stevigste?
is mijn nooit gebeurd in mijn ganse leven en ben niet meer zo jong
Daar kan een olifant aan hangen! Die banden zijn echt heel sterk. Vaak ben je te bang
Die pennen ook, kunnen die ook wel wat hebben?
Pennen voor stalen band hebben een punt. Pennen voor leer of rubber zijn zonder punt, die hebben meer draagvlak en houvast in de kast ivm piekbelasting midden op de pen. Pennen zijn niet uitwisselbaar.
Bedankt voor de les, interessant om te weten