Tijd gaat snel…maar er is er even veel voor iedereen…24 uur per dag…geniet ervan…van de tijd…
Ben je niet in de war met ander scheurend rubber…
Ja ik denk het hahahahahah
Prachtig
Zo’n mooie, “cleane” Navi chrono😍.
Moeilijk afscheid van nemen hè ?
Heerlijke dikke klatser
en weer uit de verkoop!
Thanks, zo denk ik er ook over.
Tropic erop gezet om eens te proberen en draagt best lekker, zo lekker dat ik er zelfs een gesp op heb gedaan.
De OK nato heb ik er “af-fabriek” op zitten. Vind het goed staan maar merk dat het gaatje aan het uitlubberen is waardoor het horloge te los gaat zitten. Dat vind ik wel een nadeel en heb dat met een andere nato nog niet meegemaakt. Zie daar helaas ook nog geen oplossing voor.
Om het ongedaan te maken zal lastig zijn. Om verder uitlubberen te voorkomen zou je het gaatje kunnen verhitten/smelten zodat het nylon hard wordt en niet verder kan rafelen.
Het valt me op dat de nieuwe Chronomat B01 regelmatig te koop wordt aangeboden ins blaue. Ik heb de indruk ook bovengemiddeld vaker dan andere modellen.
Ben ik de enige die dit opvalt, of zie ik dat verkeerd?
Het zou i.i.g. wel mijn eigen ervaring met de B01 bevestigen. Mooi horloge, vrij impulsief gekocht vanwege de looks en al heel snel op uitgekeken en totaal geen klik meer. Nog wat band swaps gedaan, maar konden het tij niet keren. Klik was volledig weg. Het is ‘een’ mooi horloge, maar, voor mij althans, niet dé Breitling zoals ik wilde en me voorgesteld had bij aanschaf. Is dit herkenbaar of raaskal ik nu?
Ik zie hem i.t.t. vele andere Breitlings ook bijna niet in het wild. Het is dat ik hem met behoorlijke korting had aangeschaft maar toch alsnog zonde van de afschrijving achteraf…
Je raaskalt
De mijne zul je never of nooit in het blauw zien opduiken.
Een heerlijke klatser, samen met de oude b01.
Allebei absolute blijvers
Ik help het je oprecht hopen!
En hoor mezelf nog steeds hetzelfde zeggen in de echo in m’n hoofd…
Maar eerlijk, als je ze zo onder elkaar ziet hoef je je niet af te vragen welke van de twee de Breitling looks heeft…
Sorry, no offence!
Logisch. Om er weer een te kunnen verkopen, moet je er eerst een kopen!
Gekheid op stok. Als je hem mooi vindt, zeker kopen en lekker van genieten!!