Groot gelijk
Zou ik ook doen hoor
Eerst maar even funds creëren. Dus verkopen. Anders heeft kopen ook weinig zin
Hmmmm wel interessant! Ik ben enorm fan van de B01 Chronomat met brons dial, maar twijfel ook enorm. De colt chrono en SOHII blijven na jaren “plakken” maar hoe mooi ik die chronomat ook vind, de twijfel blijft.
Zelfde hier, al vaak bijna gekocht, toch elke keer weer net niet.
Ik vind de 42 mm bijzonder mooi maar twijfel of ze wel genoeg tijd aan de arm zal krijgen.
Ach, misschien moet ‘mijn’ uitvoering nog komen.
Heb hem nog nooit zo relatief klein zien over doen komen. Bij de meeste mensen zal die altijd erg groot ogen maar dit heeft iets elegants.
Kheb getwijfeld tussen de 43 en 46 mm. Deze sprak mij uiteindelijk toch meer aan, omdat hij inderdaad wat subtieler oogt.
Smaken verschillen…
Ik vind hem niet mooi.
En dan met de AOPA wing
Ik vind deze prachtig
Ik vind de nieuwe ook echt echt Breitling en een serieus gaaf horloge.
Het is er eentje in de categorie “die had ik zeker gekocht” als ik niet het besluit had genomen geen geld meer aan horloges uit te geven.
Vind m vet, dus jammer dat het besluit er eerder was dan een evt aanschaf.
Verstand heeft gewonnen.
Met lekker plaatje om deze post af te sluiten.
Ze veranderen sneller van eigenaar dan dat je een glas champagne leeg kunt drinken.
Snap het ook niet. Maar de champagne dial zag ik eerst om een vrouwenpols. Dat blijft wel hangen.
Kwam nog een fotootje tegen van de dag van aankoop en ik een keuzemoment had om i.p.v. de blauwe een groene te kiezen….
Vreemd hoe smaken en meningen kunnen veranderen.
Smaak en interesse blijft maar ontwikkelen. Een vreemd proces in de hersenen wat nooit stopt lijkt wel.
Ik zeg