Breitling Only Deel VI

Op die rubberen rouleaux band is het wel een topcombi hoor :ok_hand:t2:

1 like

Nice. Helaas hebben de nieuwe Chronomats nooit meer dezelfde aantrekkingskracht op mij gehad dan de oude modellen (Schneider)

1 like

Jooo…zoveel bandjes…omg…regelmatig wisselen…?

1 like

Ja idd. En dan de vouwsluitingen nog…

Wisselen ging makkelijk, heb er ooit zo’n Bergeon tool voor aangeschaft en dat werkt perfect!

1 like

Die heb ik nog liggen.
Wel licht aangepast voor een vouwsluiting.

1 like

:sunny:

20 likes

De lichtblauwe met platinum bezel vind ik mooi. Ik zou daar wel een stalen rouleaux band bij kopen dan.

2 likes

What’s not to love?

26 likes

De nieuwe Chronomat (GMT) is juist mijn favoriete horloge. Kreeg net bericht dat hij weer klaarligt na een retourtje Zwitserland. De bezel draaide de verkeerde kant op en is binnen 3 weken onder garantie hersteld.

Mocht ik niet zulke iele polsjes hebben dan was ik ook voor de 42mm B01 chrono gegaan, maar ik vind het juist een mooie plus dat de 40mm comfortabel dun is.

16 likes

Tsja hij blijft prachtig! Mooie miderne interpretatie van de klassieke chronomat. Mooie details zoals de klassieke kroon😍

2 likes

Mooi dat hij weer gemaakt is, best wel snel.
Het is ook mijn favoriet, draag nauwelijks iets anders meer. En heb ook geen drang meer om wat anders te willen hebben😁

17 likes

Draag die van mij ook bijna altijd. De drang naar een ander horloge is sinds deze Breitling ook flink afgenomen.

Er staan nog wel een paar semi-dresswatches op de verlanglijst; een Santos, Datejust of Breitling Premier B09, maar die zijn bijna 2x zo duur en zullen nog niet de helft van de draagtijd krijgen.

1 like

Dat was de standaard band waar ie mee kwam.

Volgens mij kwam de Ice Blue wp met platinum bezel standaard met een rubberen band.

1 like

Groene of blauwe Santos komt er hier ook nog wel een keer😍

Oke. Ik bedoelde de blauwe B01 ik heb gehad, nav mijn foto’s, waar naar verwezen werd.

Dacht dat je hierop reageerde… :slight_smile:

Ja nu ik teruglees lijkt het daar wel op!:thinking:

1 like

Blijf t stiekem vet vinden om in deze topic te kunnen :wink:

16 likes

Mooi man, dat is ook echt een alleskunner dus ik snap je wel :stuck_out_tongue:

1 like