Wow, Ik vind hem echt schitterend mooi!
WOAUW !! Echt waanzinnig dit exemplaar !!
Heb zelf nog niet zo heel lang de oranje variant op de afbeelding.
Ga je hem zelf ook alleen met de kerst dragen?
zo gaaf ! ik zat ook dagelijks in de brochures te kijken die jaren.
Jaren geleden dus wel een chronomat kunnen bemachtigen uit die tijd. Ik kwijlde ook altijd bij de gouden modellen. Zo gaaf dat je er een hebt nu.
Deze week de blauwe rubberen mesh band gekocht voor mijn SOH. In mijn ogen veel mooier EN 10x comfortabeler dan de stalen mesh bracelet. Clasp is ook veel beter.
Ik heb dezelfde 44 mm SOH II maar ben heel erg weg van de mesh. Op de Colt rubber maar werkt voor mij wat minder. Ziet er wel geweldig uit!
Nee hoor, wel vaker! En met een diverPro is het gouden geweld ook redelijk goed te downscalen. Maar eigenlijk is dit ook wel weer zonde, deze echte klassieke Breitling designs zijn wel gemaakt om dan ook in vol goud te dragen.
Maar dit ziet er ook prima uit zo!
Ik snap niet waarom de ene superocean 200m, de andere 1500m en een andere weer 2000m onder water kan. Zijn toch allemaal duikers dus waarom niet allemaal dezelfde diepte? Te simpel gedacht misschien hahaha
Paniek…!!! De breitling Colt automatic van mijn vriendin loopt niet meer.
Ik heb de datum en tijd al helemaal doorgedraaid maar na een paar keer het horloge te hebben geschud (lees bewogen) om op te winden stopt het horloge weer en staat hij stil, ook de secondewijzer.
Horloge is circa 3 jaar geleden nieuw gekocht dus uit de garantie
Dat is vervelend.
Horloge 3 jaar geleden nieuw gekocht, dat kan maar dit horloge is ouder dan 3 jaar. ( productiedatum )
Heeft waarschijnlijk lang(er) bij de dealer in de etalage gelegen.
Kan zijn dat het horloge daarom aan een onderhoudsbeurt toe is ?
Ik ben geen technicus maar dat is mijn idee.
Na 3 jaren zou nog moeten lopen zelf zonder onderhoud (en zelf als deze jaren in de etalage is blijven liggen)
Hoor je misschien ‘s iets ramelen binnen, iets die zou los gekomen zijn? is de horloge ooit gevallen ??
Als het horloge 5 a 6 jaar oud is dan is een service niet ondenkbaar.
Heb het zelf eens met een Colt gehad.
Breitling geeft zelf aan tussen de 4 en 6 jaar. ( hiermee dekken ze zichzelf ook een beetje in )
Horloge is nooit gevallen of hard gestoten o.i.d.
Je hoort wel een ander geluid binnenin dan het geluid wat ik al jaren hoor als ik hem opwind. Lijkt wel of er iets niet goed zit
Overigens heb ik een 1999 chronomat die meer in de kluis ligt dan dat ik hem draag en die loopt na een paar keer bewegen als een zonnetje. Nog nooit een onderhoudsbeurt gehad.
Hopelijk enige coulance bij de AD nu hij net uit de garantie is. Van breitling mag je wel verwachten dat hij niet zomaar en binnen deze termijn kapot gaat.
Wat kost zo’n service van een automaat en gaat hij dan naar Zwitserland?
Kun je vinden op de website van Breitling !
Aangezien de aankoopdatum natuurlijk bepalend is lijkt het me wel dat er coulance zal zijn mocht het horloge een service nodig hebben.
Standaardprijs voor een Automaat is €520,-.
Ik heb die ook, alhoewel afwisselend is het ook best ok. Zomer vaak rubber, winter vaak staal