Breitling Only Deel VI

20e bij oom Ali, dan kunt je alle dagen de binnenkant bewonderen :grin:

btyu

2 likes

Ik zou hem denk ik niet zo gauw zelf openmaken ivm waterdichtheid en stof ed.

Doen jullie dat wel vaak, zelf openmaken en loeren?

Nee jong, gewoon een glas bodem op alles dat mooi genoeg is.

1 like

Dat wordt hem voor de Galactic dan denk ik niet. Of achterneef Alie moet ze hebben.
Transparante vershoudfolie er overheen spannen lijkt me ook niet waterdicht genoeg…

Zeker niet. Bang dat de waterdichtheid straks niet meer goed is en dan ben ik fucked als ik met mijn horloge ga zwemmen…

1 like

Dat was mijn gedachte dus ook. :diving_mask:

11 likes

op de khaki zulu

17 likes

gewoon gaaf

1 like

Thx dat artikel had ik voor aanschaf eens goed doorgelezen :wink:

1 like

Ernstig aan het overwegen om deze te verkopen… Kan een James Cameron voor een bodemprijs kopen… twijfels, twijfels

14 likes

En wat is dat dan ongeveer als ik vragen mag?
Ben er ook een in de gaten aan het houden, maar vind 15k nog best fors. En daarbij komt dat het lijkt als of de hype over is en prijzen dalen…

1 like

16 likes

Het is een 136660 van een half jaar oud , vriendenprijs voor mij 13250…
Als ze waarde hielden zoals een paar jaar geleden had ik t allang gedaan

1 like

25 likes

Dat klinkt momenteel als een scherpe prijs.

Maar als ik de cashkanonnen nu in het blauw voorbij zie komen met bijbehorende prijsdalingen denk ik het nog wel scherper gaat worden.
Zodra er een eerste GD is die te nerveus wordt en het aandurft de prijzen te verlagen is het hek van de dam.

2 likes

26 likes

22 likes

22 likes

Eerste Breitling en dus eerste post hier

Was op zoek naar een high end quartz met blauwe plaat. Oorspronkelijk keuzetwijfel tussen een Seamaster Bond en een Breitling.

De Seamaster kwam eerst op mijn pad maar krijgt toch minder draagtijd dan verwacht dus de Breitling optie bleef door mijn hoofd spoken.

Twijfel tussen de 44mm en 41mm versies maar de blauwe plaat van deze oudere 41mm versie vond ik toch het mooist afgaande op foto’s en ik moet zeggen dat deze irl niet ontgoocheld :heart_eyes:

Formaat ook dik ok, genoeg aanwezigheid aan de pols :slightly_smiling_face:

31 likes