Goede keuze, proficiat
Een keuze tussen de Tudor en de Crosswind (zie eerdere post) was voor mij toch moeilijk te maken omdat er al héél lang een navitimer door mijn hoofd speelde.
Veel tijd besteed aan de zoektocht, en dat loont.
Mijn zoektocht naar een navitimer is dus teneinde.
Ik wilde graag een met wings, gesloten caseback met het mooie wings logo en dan bij voorkeur met Arabische cijfers. (ref. 23322)
Tadaaaaah gevonden bij een goed aangeschreven en betrouwbare GD.
Ik moet nog ff geduld hebben want het horloge krijgt op dit moment een volledige service, mooi toch
De stalen band vervang ik echter wél door een croco leren band met vouwsluiting, en de stalen gaat in de verkoop (22 mm)
foto van het net.
Schitterende Navitimer zeg , gefeliciteerd alvast
Mooi horloge met de ‘echte’ kenmerken!
Het zal aan mij liggen maar persoonlijk vind ik chronografen altijd lastiger af te lezen.
Bij deze valt het nog mee, maar bij sommige modellen moet ik soms echt eerst even turen om te zie hoe laat het is, ben ik de enige daarin?
Vandaag even wat gepast toen ik toevallig wat moois in de vitrine zag staan. Vind deze modellen altijd wel gaaf en mij ook mooi staan, twijfel wel of dit -zoals vermeld- een top aanbieding is?
Denk het niet, ligt natuurlijk ook aan de staat/onderhoud maar ik denk wel dat deze voor 2600-2800 te koop moet zijn.
Vind ik ook aan de hooge kant, staat een te koop op Chrono voor 2850 in NL en 2900 in Duitsland
Veel en veel te duur. Een knappe Breitling chrono van een particulier is makkelijk te doen voor 2000-2500. Keuze uit talloze referenties ook. Van hardcore vintage chronomat tot de wat moderner ogende colt/superocean kasten. Snuffel lekker op chrono24, marktplaats en ebay kleinanzeigen (Duitsland). Voor dat geld heb je er bijna twee……
Bedankt voor de tip! Laat ik deze aan mij voorbijgaan
Volgende keer de chronowijzer op half vijf uitlijnen en ze is ook een WIS.
Dat is vast mijn ex, gaaf ding voelt onverwoestbaar
Ik zag zojuist ineens een mooie blauwe gloed op m’n pols en heb gelijk een instant wristshot gemaakt!
W(bl)auw!
Aan die nieuwe 43mm reversed panda Navitimer eigenaar. Wij verwachten veel mooie foto’s!