Hmm, door een niet uit te voeren reparatie krijg ik in de Breitling Boutique 1-malig 40% korting op een nieuwe Breitling. Wat zouden jullie kopen?
(overigens max 1800 euro korting)
PS: ik laat die 140yrs edities a 55K nog even aan mij voorbij gaan
Hmm, door een niet uit te voeren reparatie krijg ik in de Breitling Boutique 1-malig 40% korting op een nieuwe Breitling. Wat zouden jullie kopen?
(overigens max 1800 euro korting)
PS: ik laat die 140yrs edities a 55K nog even aan mij voorbij gaan
Das klinkt reĂ«ler dan 40% aangezien je onder de âŹ4500,- alleen een Endurance Pro kan kopen.
Als je de moderne stalen gele Seawolf aantrekkelijk vindt vergeet dan ook zeker niet de bijna vintage oorspronkelijke referentie mee te nemen in de zoektocht. Heeft een full arabic dial en titanium kast. Zwart/witte wijzers en rode secondewijzer maken âm echt heel sportief. Ontzettend leuk horloge en zoals bijna altijd met Breitlings uit die periode echt super betaalbaar! Staan paar mooie sets op C24.
Iemand hier heeft er ook eentje! @appietouw toch?
@Sail83 In de garantie niet echt meer helaas. Breitling is 50 jaar oud
@Boetje Aanschaf moet dus in ieder geval niet onder de 4500 zijn want dan krijg ik niet de volledige korting van 1800.
Zat te denken aan de Aerospace Orbiter. Heb een zwak voor aan-digiâs
Dat kittelen ook hier
Dank! Zo ver terug had ik nog niet gekeken. Wat is ie toch mooi!
Laat je niet misleiden door de termen âdeurpostmagneetâ hoor. Ik heb deze ook gehad (op de military band) en het is, ondanks zijn formaat, een heerlijk draagbaar horloge. Mijn 45mm Chrono droeg groter dan de Seawolf. Ik heb hem uiteindelijk verkocht aan mijn vader en die is er nog steeds (al dik 2 jaar) happy mee. Hij draagt hem dagelijks en hij ziet er nog als nieuw uit. Op een gegeven moment leer je wel hoe je je arm moet houden als je door een deur heen loopt. En daarnaast kunnen ze ook wel tegen een stootje. Het enige nadeel aan een horloge met zoân formaat zijn truien en overhemden met lange mouwen.
Als jij van Breit(b)ling houdt dan zijn jouw polsen gemaakt voor deze 45 mm klatser. Alles kleiner gaat er niet uitzien. Dus vergeet die deurposten maar.
Die in het blauw staan zijn zeer nette exemplaren. Waarschijnlijk kan je nog wel wat van de prijs afkrijgen.
Grijze dealers kan je prima overwegen. Veel GDâs krijgen de overflow van ADâs. Ongedragen horloges bij de GD zijn feitelijk nieuw. Garantie gaat altijd via de fabrikant. Je mag zelfs je, bij een GD gekochte horloge, bij een AD langsbrengen. Zij moeten jouw horloge bij de fabrikant ter reparatie aanbieden.
Mijn Omega Speedmaster heb ik ook bij een GD gekocht.
Ik heb 1 Breitling die ik gekocht heb bij Altherr in Duitsland. Deze dealer heeft vaak hele mooie acties. De Seawolf was ook goed in de aanbieding maar helaas uitverkocht nu.
@JoBe: Mijn vorige horloge heb ik bij een grijze dealer gekocht met ruim 70% korting. Ik kon m gewoon online bij de fabrikant registreren en kreeg zodoende nog eens 2 jaar extra garantie. Jammer dat ie in Duitsland al is uitverkochtâŠ
Ik vind die 42 wel een topper hoor! Heb een half jaar geleden de 44mm gepast. Deze lijkt nog beter in verhouding en de subdials staan iets dichter op elkaar.
Koop je er toch lekker een mooie sailcloth band bij? De blauwe die Breitling levert of anders een hele mooie van bijv. Artem.
Zou me niet zo druk maken om dat uurwerk. De B01 is hoe dan ook een indrukwekkende inhouse chrono.
In jouw geval zou ik dan voor een Premier b01 gaan.
Dan heb je 3 totaal verschillende Breitlings met een b01 uurwerk
Mooi combi zo
blauw, staal en goud een mooie combi ook met dat bruine leer !
Sodeju wat mooi.
Bij Breitling werkt het zo niet ( meer ).
Breitling heeft zoals je weet een Outlet en daarmee helpen ze de ADâs van de discontinued voorraad af.
De AD mag de discontinued modellen omruilen voor actuele collectie en de discontinued modellen gaan naar de Outlet.